וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור פרנציסקוס הובהל לבית חולים לאחר שחש ברע

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 8:28

לפי הודעת הוותיקן, האפיפיור סובל מזיהום בדרכי הנשימה ויאושפז במוסד הרפואי ברומא למשך כמה ימים לצורך בדיקות. בעבר אמר האפיפיור כי אם מצבו הבריאותי יתדרדר, ייתכן שיילך בדרכו של קודמו האפיפיור בנדיקטוס, שפרש מתפקידו טרם מותו

האפיפיור פרנציסקוס נואם במותו של האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בוותיקן. 1 בינואר 2022/רויטרס

האפיפיור פרנציסקוס הובהל היום (רביעי) לבית החולים בעקבות זיהום בדרכי הנשימה. הוא יאושפז במוסד הרפואי ברומא במשך כמה ימים לצורך בדיקות, כך לפי דובר הוותיקן.

עוד נמסר כי האפיפיור סבל מקשיי נשימה בימים האחרונים, אך אין לו קורונה. "האפיפיור פרנציסקוס מתרגש מהמסרים הרבים שקיבל ומביע הכרת תודה".

הבוקר עוד הספיק האפיפיור להיפגש עם קהל בכיכר פטרוס הקדוש. למרות שהוא נראה במצב רוח טוב, הוא נראה מעווה את פניו כשעזרו לו להיכנס לרכב שלו, כך לפי סוכנות הידיעות AFP.

האפיפיור פרנציסקוס נואם במותו של האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בוותיקן. 1 בינואר 2022. רויטרס
פרנציסקוס נואם במותו של האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בוותיקן, בשנה שעברה/רויטרס

תקופה זו היא עמוסה ביותר עבור האפיפיור, בן 86, ובמהלכה הוא משתתף באירועים לקראת סוף השבוע של חג הפסחא. בסוף אפריל הוא אמור לערוך ביקור בהונגריה.

האפיפיור סבל בחודשים האחרונים מבעיות ברכיים, מה שאילץ אותו להשתמש בכיסא גלגלים. בנוסף עבר ניתוח לטיפול בבעיה במעי הגס ב-2021, שבינואר אמר כי חזרה. למרות מחלותיו, האפיפיור המשיך בתפקידו וטס לביקורים במסגרתו מסביב לעולם.

בעבר אמר האפיפיור כי אם מצבו הבריאותי יתדרדר, ייתכן שיילך בדרכו של קודמו האפיפיור בנדיקטוס, שפרש מתפקידו בטרם מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully