וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנלקח ממנו ניהול התקציב: ראש אגף התכנון פורש מהמשטרה

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 11:46

ניצב דני קריבו הודיע למפכ"ל על רצונו לפרוש מהארגון ברקע הדרתו מדיוני התקציב: "הגעתי לתחושת מיצוי". קריבו מצטרף לשורה ארוכה של ניצבים שעזבו את המשטרה מאז מינוי שבתאי, חלקם לאחר שמתחו ביקורת חריפה על תפקודו

בווידאו: שבתאי נגד בן גביר: "משמר לאומי יפרק את המשטרה ויפגע בביטחון האזרחים"/שלומי גבאי

ראש אגף תכנון במשטרה, ניצב דני קריבו, הודיע היום (שלישי) למפכ"ל קובי שבתאי על רצונו לפרוש מהארגון. זאת, לאחר שהמפכ"ל החליט להפקיע מידיו את ניהול תקציב המשטרה. לפי גורמים במשטרה, הוא הודר מדיוני התקציב לשנים 2024-2023, לטובת השר לביטחון הפנים איתמר בן גביר, שהוביל אותם יחד עם שבתאי.

"לאחר קדנציה של שנתיים וחצי בתפקיד תובעני ומלא בעשייה משמעותית, ו-32 שנים בשירות הציבורי, הגעתי לתחושת מיצוי, יחד עם תחושה עמוקה של סיפוק", כתב קריבו, שמכהן בתפקיד בשנתיים האחרונות.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי עם תנ"צ דני קריבו שמונה לתפקיד מ״מ ר׳ אגף התכנון  במשטרת ישראל, 26 בינואר 2021. דוברות משטרת ישראל
"הגעתי לתחושת מיצוי". קריבו מקבל דרגות משבתאי, עם מינויו לראש אגף התכנון/דוברות משטרת ישראל

בכך, הצטרף קריבו לשורה של בכירים במשטרה, כולל עשרה ניצבים, שהחליטו לסיים את תפקידם מאז מונה שבתאי לתפקיד. בין הפורשים: דוד ביתן שכיהן כסמפכ"ל, מפקד מחוז צפון שמעון לביא שפרש בעקבות אסון מירון וראש אגף סיף לסיכול פשיעה בחברה הערבית ג'מאל חכרוש, שעזב לאחר שתועד עוזב זירת רצח מבלי לעשות דבר.

חלק מהניצבים שפרשו, עשו זאת לאחר ביקורת חריפה שהפנו כלפי שבתאי. זאת, על היעדר מנהיגותו לכאורה, כמפכ"ל שמתמודד מאז כניסתו לתפקיד עם משבר אמון ציבורי, גל נטישות של שוטרים ועימותים בלתי פוסקים בינו לבין סגל הפיקוד הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully