וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחפן נפץ התפוצץ בנתניה, החשד: ניסיון חיסול בשירות משפחות הפשע

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 10:01

פיצוץ עז נשמע באזור בניין מגורים בעיר, אין נפגעים. במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי, כשלפי החשד, המטען כוון לעבר דירה בה מתגורר אדם המוכר למשטרה. במקביל, נבדקת האפשרות שמטען חבלה הושלך מגג הבניין. "הניצוצות עפו עד השמיים"

רחפן נפץ התפוצץ בנתניה, 21 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פיצוץ עז נשמע הערב (ראשון) באזור בניין מגורים בנתניה, אין נפגעים. במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי, כשלפי החשד, המטען כוון לעבר דירה בה מתגורר אדם המוכר למשטרה.

בהגיעם לזירה, כוחות משטרה וחבלנים איתרו שרידים של פריט אמל"ח, אותם העבירו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה של משטרת ישראל. עוד מהמשטרה נמסר כי החלו לבחון את נסיבות האירוע לרבות אופן השינוע של הכלי. יצוין כי במשטרה טרם אישרו שמדובר ברחפן, ובמקביל נבדקת האפשרות שמטען חבלה הושלך מגג הבניין.

חלון בית שהתנפץ כתוצאה מפיצוץ מטען החבלה/רחפן נפץ בנתניה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלון בית שהתנפץ כתוצאה מפיצוץ מטען החבלה/רחפן נפץ בנתניה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אדם שהיה בקרבת מקום סיפר כי שמע רחפן באוויר. "הרחפן העיף טיל לתוך הבית - והכל עלה באש. הניצוצות עפו עד השמיים", תיאר. דיווחים על שמיעת פיצוצים נרשמו גם בקרב תושבים נוספים בעיר וביישובים הסמוכים.

מהמשטרה נמסר כי "חבלני המשטרה בוחנים את הזירה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור ובסיום יועברו הממצאים להמשך מיצוי ראיות, במעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה של משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully