וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל מקולקל בבסיס? עשרות חיילי בסיס חטיבת הנח"ל לקו בהרעלת מזון

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 11:29

החיילים שמשרתים בבסיס האימונים בתל ערד התלוננו על מצבם הרפואי, קיבלו מענה רפואי בהתאם למצבם ונשלחו למנוחה בחדריהם. דובר צה"ל: "הבעיה מוכרת למפקדים הבכירים והיא תטופל באופן מקיף ומערכתי"

בווידאו: מנכ"ל דן אילת מתייחס לשד להרעלת המזון במלון/מערכת וואלה!

עשרות חיילים בבסיס האימונים של חטיבת הנח"ל לקו בהרעלת מזון במהלך סוף השבוע. החיילים שמשרתים בבסיס האימונים בתל ערד התלוננו על מצבם הרפואי, קיבלו מענה רפואי בהתאם למצבם ונשלחו למנוחה בחדריהם.

במהלך השבת נלקחו דגימות מזון ממטבחי הבסיס, שישלחו למעבדת מזון; חודדו נהלי הניקיון וההיגיינה לכל החיילים והמפקדים, נערך מסדר ניקיון יסודי בשירותים ובמטבח הבסיס, ונאספו נתונים על מנת לבצע חקירה אפידמיולוגית.

תרגיל פינוי של נח"ל. דובר צה"ל
לוחמי נח"ל/דובר צה"ל

בצה"ל מסרו כי "הבעיה מוכרת למפקדים הבכירים והיא תטופל באופן מקיף ומערכתי". עוד הדגישו, כי "בשנה האחרונה בוצעו מספר רב של ביקורות בבא"ח נח"ל, מהן הופקו לקחים שונים בתחום המזון והרפואה ביחידה. בעקבות האירוע האחרון, יבוצעו ביקורות נוספות והטיפול יימשך. צה"ל פועל כל העת על מנת לדאוג לרווחת חייליו ומתחקר כל אירוע מסוג זו לעומקו".

בתחילת השנה 75 חיילים משתי פלוגות שונות, גם הם בבסיס האימונים של חטיבת הנח"ל, דיווחו על חום, שלשולים, הקאות וסחרחורות וביקשו לראות רופא. החשד העיקרי שעלה, הוא כי החיילים אכלו מזון מקולקל או שלא נשמרה היגיינה בזמן האוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully