וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע המטריד כשמאות דבורים תקפו שוטר - שהתמוטט

29.5.2023 / 0:01

תיעוד חריג מלוס אנג'לס: שוטר שהגיע לשכונה בה השתוללו דבורים התקשה להיכנס לרכב, הותקף על ידי מאות דבורים ולבסוף התמוטט. מצבו יציב. מומחי הדבורים מסבירים שזו התנהגות לא אופיינית

האישה שרוקדת עם דבורים על גופה/Bee Dancer

סרטון שצולם ממסוק חדשותי תיעד את הרגע המצמרר שבו מתנדב של המשטרה המקומית התמוטט ארצה לאחר שנעקץ שוב ושוב על ידי נחיל של דבורים זועמות שהטיל אימה על שכונה הלוס אנג'לס.

ה-SkyFox של רשת פוקס היה מעל שכונת אנצ'ינו בשעות אחר הצהריים של יום שני שעבר כשתפס את מתקפת הדבורים הדרמטית. ניתן לראות מתנדב במדים של משטרת לוס אנג'לס מנסה להכנס לרכב שלו - כשהדבורים תקפו אותו. בצילומים נראה האיש אחוז טירוף כשהוא חובט באוויר כדי להרחיק ממנו את החרקים המזמזמים סביב פניו ומנסה נואשות להתרחק מהם.

לאחר שהוא נעקץ שוב ושוב, הוא מאבד את שיווי משקלו ונופל על הקרקע כשהוא דופק את ראשו באספלט, וכתוצאה מכך נגרמו לו מספר רב של חתכים. לאחר מכן נראה השוטר המתנדב כשהוא מזיז את רגליו ונאבק כדי להרים את עצמו חזרה למעלה

צפו בתיעוד יוצא הדופן

"זו לא התנהגות נורמלית של דבורים שיהיו כל כך כועסות וירצו להרוג אותך", אמר איזק חרזי מ-All Valley Honey & Bee, חברה להרחקת חרקים שהוזעקה לעזור במצב, ל-CBS News לוס אנג'לס. חרזי גם תיאר את הענן של מאות הדבורים כדבר "הכי מטורף שיכול להיות".

ממשטרת LAPD נמסר כי המתנדב אושפז במצב יציב לאחר שנעקץ עשרות פעמים. על פי נתוני מכבי האש של לוס אנג'לס, אדם נוסף שעבד על בית באזור סבל אף הוא מעקיצות מרובות של דבורים.

ולעומתו

מדהים: כך גבר העביר להקה שלמה של דבורים על זרועו השמאלית

לכתבה המלאה

עוד ב"חדשות הדבורים"
"זהו יום נהדר לדבורים": בית המשפט בקליפורניה קבע שהם דגים

תיעוד נדיר ויוצא דופן: שתי דבורים עובדות יחד לפתוח פקק של בקבוק


המשטרה הכניסה את השכונה לסגר והורתה לתושבים להישאר בבתים עם כל הדלתות והחלונות סגורים עד שכוורנים ומומחי דבורים הגיעו כדי להוציא את החרקים.

על פי ההערכות, כל הדבורים המתפרעות הגיעו מכוורת אחת גדולה שהייתה בבית בשכונה שהיה בשיפוצים. מומחה לדבורים העריך כי ייתכן שהפועלים שעבדו בנכס התקרבו מדי לכוורת, מה שגרם למאות ואולי אלפי דבורים להשתולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully