וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בדואי תועד אוחז באקדח, אביו נעצר

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 8:58

הפעוט הוא תושב היישוב הבדואי תל שבע, הסמוך לבאר שבע. לצד אביו נעצר עוד צעיר, בשנות ה-20 לחייו. האלימות בחברה הערבית רושמת שיאים, כש-80 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת השנה בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה

תינוק צולם אוחז אקדח, שני תושבי תל שבע נעצרו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צילום התינוק עם האקדח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פעוט תועד כשהוא אוחז באקדח - שני צעירים, בהם אביו של הפעוט, נעצרו. הפעוט הוא תושב היישוב הבדואי תל שבע הסמוך לבאר שבע. שני העצורים הם תושבי היישוב, בשנות ה-20 לחייהם, שהעלו את התמונה לאינסטגרם, לצד סרטונים נוספים של ירי בנשק.

החשודים נעצרו לחקירה בתחנת עיירות בחשד להחזקה ושימוש באמצעי לחימה לא חוקיים. בסיום חקירתם, ועל בסיס חומר הראיות לכאורה שייאסף כנגדם, יובאו היום בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להארכת מעצרם.

האלימות בחברה הערבית רושמת שיאים, כש-80 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת השנה בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. לשם השוואה, בתקופה המקבילה בשנה שעברה, מספר קורבנות הירי עמד על 30. פראס מסאעדה, בנו של סגן ראש מועצת כפר יאסיף, נורה למוות בלילה בין רביעי לחמישי בכפר שבגליל המערבי; יום לפני כן, נורה למוות יוסף אבו גאנם, תושב לוד כבן 60, בסמוך לתחנה המרכזית בעיר. אבו גאנם היה ככל הנראה בדרכו לתפילה במסגד כשנורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully