וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בגליל המערבי: בנו של סגן ראש מועצת כפר יאסיף נורה למוות

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 8:39

תושב הכפר שיח' דנון בן 31, נפצע באורח קשה באירוע. צוותי טיפול נמרץ "חייאן" העניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם למרכז הרפואי לגליל - שם נקבע מותו של הראשון. המשטרה הוזעקה למקום גם היא ופתחה בחקירה

בווידאו: תיעוד ניסיון רצח של איש עסקים בכפר יאסיף. דצמבר 2022/מערכת וואלה!

פראס מסאעדה, בנו של סגן ראש מועצת כפר יאסיף נורה למוות הלילה (חמישי) בכפר שבגליל המערבי. תושב הכפר שיח' דנון בן 31, נפצע באורח קשה באירוע. צוותי טיפול נמרץ "חייאן" העניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם למרכז הרפואי לגליל - שם נקבע מותו של הראשון. חקירת משטרה נפתחה.

האירוע התרחש סמוך לבית סגן ראש המועצה זאהי מסעדה, הממוקם במרכז הכפר, על הכביש המחבר כפר יאסיף עם היישוב הדרוזי ירכא. במקביל, כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת המקרה, זאת - לצד סריקות אחר מבצעי הירי.

בעקבות ההודעה על מותו של הצעיר מכפר יאסיף, עמותת "יוזמות אברהם" עדכנה כי 80 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת השנה בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. לשם השוואה, בתקופה המקבילה בשנה שעברה, מספר קורבנות הירי עמד על 30.

פראס מסאעדה, בנו של סגן ראש המועצה זאהר מסאעדה. 19 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פראס מסאעדה, בנו של סגן ראש המועצה זאהר מסאעדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול נורה למוות יוסף אבו גאנם, תושב לוד כבן 60, בסמוך לתחנה המרכזית בעיר. אבו גאנם היה ככל הנראה בדרכו לתפילה במסגד כשנורה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו באורח אנוש לבית החולים שמיר-אסף הרופא תוך פעולות החייאה. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. אחיינו, כך יצוין, נרצח לפני כחודש ברחוב בן יהודה בעיר.

מאוחר יותר, המשטרה פתחה בחקירת האירוע. בתוך כך, שוטרי תחנת לוד החלו בסריקות באזור לאיתור היורים. לפי הודעת המשטרה, הרקע הוא ככל הנראה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully