וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 הרוגים לפחות בשיטפונות בצפון איטליה

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 15:14

השר להגנה אזרחית אמר כי כמה אזורים רשמו מחצית מכמות הגשם הממוצעת השנתית ב-36 שעות בלבד. מי נהרות עלו על גדותיהם והמים שטפו ערים ואלפי דונמים של אדמות חקלאיות. מרוץ פורמולה 1 באימולה בוטל

לפחות שמונה בני אדם נהרגו ואלפים פונו מבתיהם לאחר שגשמים עזים פקדו את אזור אמיליה-רומאניה בצפון איטליה וגרמו לשיטפונות נרחבים, כך אמרו היום (רביעי) גורמים רשמיים.

השר להגנה אזרחית נלו מוסומצ'י אמר כי כמה אזורים רשמו מחצית מכמות הגשם הממוצעת השנתית ב-36 שעות בלבד. מי נהרות עלו על גדותיהם והמים שטפו ערים ואלפי דונמים של אדמות חקלאיות. שמונה גופות נמצאו עד כה, אמרה סגנית נשיא אמיליה רומאניה, אירן פריולו, והוסיפה כי הגשמים פחתו מעט אך גובה המים בנהרות עדיין עולה.

שיטפונות בצפון איטליה. רויטרס
שיטפונות בצפון איטליה/רויטרס
שיטפונות בצפון איטליה. רויטרס
שיטפונות בצפון איטליה/רויטרס
שיטפונות בצפון איטליה. רויטרס
שיטפונות בצפון איטליה/רויטרס

מרוץ פורמולה 1 באימולה, הסמוכה לאזורים שנפגעו באופן הקשה ביותר בשיטפונות, בוטל. כבישים ומסילות רכבת נחסמו במקומות שונים, וראשי ערים, כולל של בולוניה, קראו לתושבים לא לעזוב את הבתים.

זאת הפעם השנייה החודש שהאזור סובל ממזג אוויר קשה, ולפחות שני אנשים נהרגו בסופות בתחילת מאי. על פי הערכות, ירדו 200 מ"מ - 500 מ"מ בכמה אזורים ביממה, לעומת כמות ממוצעת שנתית של אלף מ"מ. ונציה, שממוקמת צפונית יותר, לא נפגעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully