וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל בפח: כש"השר לוין" התקשר לבר לב לדבר על החרם נגד "אנג'ל"

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 19:24

השדרן מנחם טוקר חייג בשידור ברדיו "קול חי" לשר לביטחון לאומי לשעבר, ובאמצעות חקיין בקולו של שר המשפטים, בר לב הגיב על חרם הצרכנים שהוכרז בחברה החרדית על המאפייה שהוא מונה לאחרונה להיות יו"ר הדירקטוריון שלה. בר לב: "החרם בעקבות פייק ניוז"

בוידאו: נפל בפח: כש"השר לוין" התקשר לבר לב לדבר על החרם נגד "אנג'ל"/תומר נויברג פלאש 90, רדיו קול חי

שדרן הרדיו מנחם טוקר חייג היום (שלישי) בשידור ברדיו "קול חי" לעמר בר לב, ושוחח איתו באמצעות חקיין בקולו של שר המשפטים יריב לוין. הם דיברו עם בר לב לראשונה מאז שבחברה החרדית הוכרז חרם צרכנים על מוצרי "מאפיית אנג'ל", שהוא מונה לאחרונה להיות יו"ר הדירקטוריון שלה.

בשיחה טען בר לב כי על אף הטענות שהוא השתתף בהפגנת "אחים לנשק" מול ביתו של אחד ממנהיגי הציבור החרדי הרב גרשון אדלשטיין בבני ברק, הוא אינו עמד מול בית הרב ולא אמר שום דבר בגנותו. "זה היה אירוע בבני ברק, לא הוצאתי מילה מהפה שלי, אף אחד מהנואמים האחרים לא אמר משהו נגד הרב", הוסיף.

"זה שכמה צייצנים ולצערי חברי כנסת דיברו כאילו זה קרה, זה פשוט לא קרה. החרם בעקבות פייק ניוז שפורסם על ידי צייצנים שיש להם אינטרס שאין לי מושג מהו", טען בר לב.

לא קונה באנג'ל עד שיפטרו את בר לב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לא קונה באנג'ל עד שיפטרו את בר לב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר השתתפותו של השר לשעבר בהפגנה בבני ברק, בציבור החרדי עלו תגובות קשות וזועמות נגדו, וקבוצות גדולות של חרדים קראו לחרם על המאפייה.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני תקף את בר לב בטוויטר: "לעמר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה. צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. ‏בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר". יו"ר ש"ס אריה דרעי שיתף גם הוא קריאה לחרם נגד אנג'ל.

עוד בוואלה!

בגלל השר לשעבר: חרם צרכנים חרדי על "מאפיית אנג'ל"

לכתבה המלאה

בעקבות הקריאות לחרם, לפחות שמונה ישיבות חרדיות מובילות ובהן מאות תלמידים הודיעו על סיום ההתקשרות עם חברת אנג'ל. הישיבות, שמרביתן מזוהות עם הזרם הליטאי במגזר החרדי, מקבלות מידי בוקר אספקה של לחם בכמות גדולה לטובת ארוחות יומיות שמוגשות בישיבה. חלקן הודיעו כי עברו לחברות אחרות כמו ברמן.

החרם החל בקריאה ברשתות החברתיות של פעילים חרדים להחרים את אנג'ל אך צבר בהמשך תאוצה עם הצטרפותם של ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי ומשה גפני, ששיתפו בטוויטר קריאה להחרימה ומאוחר יותר גם ביטול ההתקשרות של הישיבות עם החברה.

חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס אמר כי הוא פועל מול ישיבות נוספות לנצל את הכוח הצרכני החרדי מול אנג'ל. לדבריו, "הניסיון להדליק את הלהבות נגד החרדים לא יעבור יותר בשתיקה. נגמר הסיפור שמסיתים בזים ויורקים על הציבור החרדי ללא השלכות. וראשי הישיבות נענים בזה אחר זה. אנו מאוחדים אשכנזים וספרדים חסידים וליטאים ואנו נמשיך יחד את החרם הצרכני עד שעמר בר לב יפוטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully