וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפיסת עולם קיצונית": תקף בכירים בחברה החרדית - וירצה 3.5 שנות מאסר

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 14:54

לצד עונש המאסר בפועל, משה איראם יפצה כל אחד מהנפגעים ב-15 אלף שקל, לאחר שתקף, ביזה, איים ואף סחט בכוח ובאיומים אנשי ציבור בכירים בחברה החרדית. הפרקליטות טענה כי הנאשם "אדם חסר מעצורים שרצה לכפות את עמדותיו ותפיסותיו הקיצוניות על מנהיגי הציבור החרדי"

בווידאו: חרדים השחיתו חנות סלולר בירושלים ותקפו עובדים/ירושלמים אונליין

אדם שתקף ופעל אישי ציבור בכירים בחברה החרדית ייכנס למאסר במשך שלוש שנים וחצי ויפצה כל אחד מהנפגעים ב-15 אלף שקל - כך גזר היום (שלישי) בית משפט השלום בירושלים. על פי כתב האישום, באוגוסט עד דצמבר 2021, משה איראם תקף, ביזה, איים ואף סחט בכוח ובאיומים אנשי ציבור בכירים במגזר, בשביל להתריע אותם מלפעול ולקדם בציבור את עמדותיהם ופסיקותיהם - ובין היתר עמד מאחורי ניסיון גזיזת הזקן של ח"כ מאיר פרוש.

איראם הורשע בעבירות של סחיטה בכוח, סחיטה באיומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפת עובד ציבור בנסיבות מחמירות, השחתת פני מקרקעין ובעבירת נוהג במת שלא בכבוד. הפרקליטות טענה כי הנאשם אדם "חסר מעצורים, הפועל מתוך תפיסת עולם קיצונית ומעוותת שבמסגרתה ביצע שורה של מעשי אלימות שנועדו לכפות את עמדותיו ותפיסותיו הקיצוניות על מנהיגי הציבור החרדי בתחומים שונים". כמו כן, טענה הפרקליטות כי הנאשם ביצע את המעשים בעוד שני מאסרים מותנים בעבירות איומים, תלויים ועומדים נגדו.

חרדים בסליחות בכותל לקראת יום הכיפורים 12 בספטמבר 2021. ראובן קסטרו
חרדים בסליחות בכותל לקראת יום הכיפורים 12 בספטמבר 2021/ראובן קסטרו

במסגרת התיק הואשם גם אלחנן אורן, בן 18, בגין פעילותו נגד אנשי ציבור בכירים בחברה החרדית. הוא חשוד בתקיפת ח"כ פרוש; התיק בעניינו מתנהל בבית המשפט.

בספטמבר 2021 ח"כ פרוש מיהדות התורה הותקף סמוך לביתו בירושלים. שני התוקפים, שהיו רכובים על קורקינט חשמלי, ניסו לגזור את זקנו ללא ההצלחה וברחו מן הזירה. המשטרה פתחה במצוד אחר השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully