וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורמים התגייסו: מחנה הקיץ של "כנפיים של קרמבו" יתקיים גם השנה

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 14:04

התנועה הודיעה כי למרות התקציב הנמוך שקיבלה, היא תוכל לקיים את המחנה בזכות תרומות: "בשורה משמחת לאלפי פעילי התנועה שמחכים לחופשה נגישה ומותאמת עבורם". עם זאת, סניפים של הארגון עדיין בסכנת סגירה: "הגיע תור המדינה לעמוד מאחורינו"

כנפיים של קרמבו. כנפיים של קרמבו, אתר רשמי
"בשורה מאוד משמחת". חניכי כנפיים של קרמבו/אתר רשמי, כנפיים של קרמבו

תנועת "כנפיים של קרמבו" הודיעה היום (שלישי) כי בזכות התגייסות של תורמים, מחנה הקיץ שלה יתקיים כמדי שנה. זאת לאחר שכבר הכריזה על ביטולו בשל הירידה בתקציב שהתנועה מקבלת מהמדינה.

"זוהי בשורה מאוד משמחת עבור אלפי פעילי התנועה ומשפחותיהם שמחכים למחנה הקיץ כחופשה נגישה ומותאמת עבורם", מסרה טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית כנפיים של קרמבו. "אנחנו נרגשים ומודים לבנק דיסקונט על ההירתמות המרגשת וכן לכל החברות שהתגייסו ואלו המלוות אותנו בפעילותינו השוטפת".

עם זאת, הדגישה המנכ"לית כי תמיכת המדינה בתנועה לא הוסדרה וכי במצב הזה לא תהיה ברירה אלא לסגור סניפים. "הגיע תורה של המדינה לעמוד מאחורי 'כנפיים של קרמבו', ולהבטיח את תמיכתה בתקציבים, ולא רק במילים, על מנת להסיר את עננת סגירת הסניפים אחת ולתמיד", מסרה.

כנפיים של קרמבו. עידו לאופמן, כנפיים של קרמבו, אתר רשמי
כנפיים של קרמבו/אתר רשמי, עידו לאופמן, כנפיים של קרמבו

לפני כשבוע וחצי, הודיעה תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" על ביטול מחנה הקיץ השנתי בעקבות קיצוץ בתמיכה הממשלתית. "לצערנו הרב, תקצוב התמיכה ממשרדי הממשלה השונים, ירד משמעותית, ועבור כנפיים של קרמבו מדובר בצניחה חדה של כ-50% משנים קודמות. כל זה מלווה באתגרי גיוס התרומות במציאות מורכבת של אי ודאות. הדבר מוביל אותנו אל סף משבר תקציבי ותזרימי, המאלץ אותנו לקבל החלטות קשות ומורכבות כדי להבטיח את המשך קיום פעילות התנועה", נכתב בהודעת התנועה.

"אי לכך, וכצעד ראשון, אנו נאלצות להודיע שלא נקיים השנה את מחנה הקיץ התנועתי, הנחשב למפעל השיא של כנפיים של קרמבו כבר יותר מעשור. אנו מודעים לחשיבות מחנה הקיץ עבור הפעילים ובני משפחותיהם. עם זאת, עלינו לנקוט באחריות ניהולית וכלכלית שתבטיח את עתיד פעילות התנועה, עד אשר תוסדר תמיכה ציבורית רחבה התואמת את אופי הפעילות והיקפיה", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully