וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה פוטרה כי צילמה תוכן מיני וסרטוני ריקוד נועזים - עם התלמידים בכיתה

14.6.2023 / 0:10

מורה לאנגלית מברזיל שיתפה סרטונים שלה בטיקטוק רוקדת עם תלמידיה בשיעור - ופוטרה מבית הספר. לאחר שנחשף שהיא משתפת גם תוכן מיני ב-OnlyFans ו- PornHub, היא סיפרה שהיא מרוויחה יותר כסף ככוכבת רשת מאשר כמורה אך לא מתכוונת לפרוש

מורה צילמה סרטוני טיקטוק מיניים בכיתה/@cibellyferreira_

מורה לאנגלית שיתפה ברשת סרטונים שלה רוקדת עם תלמידיה בכיתה במקום ללמד אותם - ופוטרה.

סיבלי פריירה הברזילאית לימדה אנגלית במגוון בתי ספר ברחבי העולם, אך פוטרה ממקום עבודתלה ההאחרון - בית ספר לשפות בברזיל, ששמו לא פורסם, כך דיווח ה-Milenio. היא סיפרה כי בניסיון לגרום לתלמידים להתרכז בשיעורים היא החלה לרקוד איתם. "אחד התלמידים שלי הזמין אותי לרקוד איתו והכיתה מאוד נהנתה מהאינטראקציה. לאחר מכן, גם התלמידים האחרים התחילו לשאול שאלות וניצלתי את האינטראקציה והעניין של התלמידים כדי ליישם את השיעורים שלי בצורה איכותית יותר, כי התלמידים מתעניינים ומתרגשים יותר בדרך הזאת", היא אמרה.

"אני יודעת כמה קשה לתלמידים צעירים למקד את תשומת הלב שלהם בלימודים לעומת רשתות חברתיות וטכנולוגיה", הוסיפה פריירה, "אז אני יכולה לנצל את ההתעניינות שלהם וללמד אותם יותר דברים בדרך הזאת".

והנה היא רוקדת עם התלמידים:

פריירה החלה לפרסם סרטונים של האינטראקציות המעט בעייתיות שלה בכיתה יחד עם סרטונים שלה רודת לבד לאחר השיעור ברשתות החברתיות, שם היא אספה 10.1 מיליון עוקבים בטיקטוק ו-1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם. עמודי הרשתות החברתיות שלה מלאים בסרטונים של המורה הצעירה רוקדת ומנענעת את ישבנה לצד תלמידיה בכיתה ומצטלמת לבדה מחוץ לשעות העבודה כשהיא לבושה בבגד ים זעיר. פריירה חטפה ביקורת לא רק על תנועות הריקוד המעט נועזות שלה, אלא גם על הלבוש שלה בכיתה - הכולל חולצות קרופ ושמלות קצרות.

בעוד שנדמה שמיליוני אנשים מאוד אוהבים את התוכן שלה, אחרים תפסו את התנהגותה כבלתי הולמת - וזו הסיבה שלפי הדיווחים היא פוטרה מתפקידה בבית הספר.

חשבונות הטיקטוק והאינסטגרם הפופולריים שלה הם גם לא דפי הרשתות החברתיות היחידים שהיא מתחזקת. לא ברור מתי נוצרו החשבונות, אך לפריירה יש כמה דפים באתרים אירוטיים, כולל OnlyFans ו- PornHub. "כאישה בוגרת שזקוקה להכנסה נוספת, חיפשתי צורות אחרות של מונטיזציה. אמא שלי, למשל, יודעת את זה ומקבלת את זה טוב מאוד. כל אישה צריכה להרגיש חופשיה ומסופקת עם הגוף שלה", אמרה פריירה ל-Milenio.

לפי הדיווחים לסיבלי פריירה יש תואר בביולוגיה מהאוניברסיטה הפדרלית של לברס בברזיל והיא זכתה בפרסים בתחום המתמטיקה. רבים מהעוקבים שלה מציעים לה להיכנע לפופולריות המקוונת שלה ולהפוך למשפיענית במשרה מלאה. "בית הספר נותן לי מקום בטוח ויציב. עם זאת, התוכן שלי ברשתות החברתיות משתלם לי הרבה יותר מבחינה כלכלית", הודתה.

כשהחדשות על פיטוריה התפשטו ברחבי העולם, היו מספר גולשים שטענו שהיא לא מורה אמיתית אלא שמדובר בפרסונה מקוונת מזויפת שנוצרה על ידה, ושהסטודנטים שנראים איתה בסרטון הם טיקטוקרים מבוגרים. עד כה היא לא הגיבה להאשמות האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully