וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכות חידוש הדרכונים נסגרו מוקדם מהצפוי - עשרות נשארו בחוץ

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 7:58

על אף שבמשרד הפנים הבטיחו כי הדלתות יישארו פתוחות עד 22:00, בירושלים ובתל אביב הודיעו במפתיע על סגירה ב-20:30 בשל העומס הרב. "גרמו לאנשים להמשיך לחכות, הסברנו להם את הטעות אבל לא אכפת להם"

בווידאו: חידוש הדרכונים ללא תור נפתח, מאות הגיעו ללשכות: "יש עוד הרבה זמן לתור"/יותם רונן

רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה הערב (שני) כי הלשכות לחידוש הדרכונים בירושלים ובתל אביב נסגרו מוקדם מהצפוי, בשל העומס הרב. על פי ההודעה, קבלת הקהל הופסקה בשעה 20:30, במקום בשעה 22:00 כפי שהכריזו בעבר, ועשרות נשארו מחוץ ללשכה.

כך תחדשו דרכון - לחצו כאן למדריך המלא

"אני נמצא פה משעה 17:00, ועוד הגיעו אנשים אחרי", אמר משה מפתח תקווה. "גרמו לאנשים להמשיך לחכות, ואז פתאום נזכרו לרדת עם רמקול ב-20:00 ולהגיד שנגמר. לפחות תגידו בזמן, שלא נצטרך לחכות סתם. הסברנו להם את הטעות אבל לא איכפת להם, סוגרים וזהו. זה פשוט לא יאמן. תעדכנו מראש, למה להגיד שעד 22:00 פתוח?".

אנשים ממתינים בתור למשרד הפנים בת"א 15 במאי 2023. אורי סלע, אתר רשמי
תור לחידוש הדרכונים בתל אביב/אתר רשמי, אורי סלע

טלי, תושבת תל אביב, האשימה כי "משרד הפנים לא יכול 'לשחק אותה גיבורים' ולהגיד שנותנים שירות הלילה, ואז לסגור את הדלתות על אנשים שמחכים שעות בתור. אי אפשר להתכונן ולסגור בזמן? אף אחד אפילו לא בא לדבר איתנו כמו שצריך, רק אנשי הביטחון. אנחנו 50 אנשים פה שעכשיו ילכו הביתה. בזבוז זמן, חוסר כבוד לזמן של אזרחים וחוצפה שלא תתואר. יש פה אנשים עם עגלות. שיתנצלו לפחות".

"אני מחכה כאן מאז 17:00-18:00. הגעתי, ראיתי תור ארוך שמתפתל ונעמדתי. אף אחד מהאחראים לא טרח להגיד משהו, לעצור את מי שמגיע ולהגיד שלא יספיקו לקבל אותו", סיפר צעיר שבחר להישאר בעילום שם. "פתאום, כשאני כמעט מסיים את התור, אמרו שסוגרים את המקום. ניסיתי להתווכח וזה לא עזר, גם השומר אמר שאני צודק ואין מה לעשות. זה כבר היום השני שאני בא ומנסה ולא מצליח".

אתמול פתח משרד הפנים את הלשכות בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע לחידוש דרכונים ללא תור, ואלפי ישראלים הגיעו והחלו לעמוד בתורים שנמשכו גם מחוץ ללשכות עצמן. "אני מחכה כבר שעה בתור", סיפר אתמול בועז כהן מנתניה. "חיכיתי מפברואר לחדש את הדרכון שלי, התור שקבעתי הוא באוגוסט, אבל הטיסה שלי כבר בעוד שבועיים אז באתי לנצל את היום הזה. הדברים פה מתנהלים סבבה לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully