וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נרצחים במגזר הערבי: צעיר נורה למוות בנצרת, בן 20 נהרג בכפר מנדא

עודכן לאחרונה: 13.5.2023 / 11:50

אוסאמה מרוואת נורה בנצרת ככל הנראה על רקע סכסוך בין ארגוני פשיעה. בן ה-20 בכפר מנדא נפצע קשה מירי שבוצע על ידי רעולי פנים ובבית החולים רמב"ם קבעו את מותו. מאז החלה שנת 2023 אירעו 77 מקרי רצח בחברה הערבית

בווידאו: תיעוד חיסול: תושב נצרת נורה למוות ואדם נוסף נפצע בינוני/מערכת וואלה!

הלילה (שבת) אירעו שני מקרי רצח נוספים בחברה הערבית. אוסאמה מרוואת, צעיר בן 26 מנצרת, נורה למוות ברחוב תופיק זיאד בעיר. צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים האיטלקי בעיר - שם נקבע מותו מאוחר יותר. צעיר בן 20 נפצע קשה מירי בכפר מנדא שבצפון, ובבית החוילם רמב"ם בחיפה נקבע מותו. המשטרה הגיעה לזירת הירי והחלה בחיפוש אחר חשודים. כמו כן, החלו בחקירת שני המקרים.

הרצח של מרוואת בוצע ככל הנראה על רקע סכסוך בין ארגוני הפשיעה בכרי-חרירי שכבר גבה את חייהם של כ-20 בני אדם. בכפר מנדא הצעיר שנרצח הוא מוחמד אברהים זערורה, תושב המקום. זערורה ושני אנשים נוספים היו ברפת ששייכת למשפחתו. רעולי פנים שהגיעו למקום הציתו את הרפת, ושם יצאו זערורה ושני חבריו, שנורו על ידי האלמונים. אדם נוסף, תושב השטחים, נפצע באורח בינוני מהירי.

לפי ארגון "יוזמות אברהם", מתחילת השנה 77 אזרחים ערבים נרצחו בנסיבות הקשורות לאלימות או לפשיעה. בהם, 38 צעירים בני פחות מ-30 ו-5 נשים. בתקופה המקבילה אשתקד, מניין הנרצחים עמד על 28.

אוסאמה מרואת, הנרצח בנצרת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוסאמה מרוואת, הנרצח ה-76 מתחילת השנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוחמד אברהים זערורה, בן ה-20 שנורה למוות בכפר מנדא. 13 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוחמד אברהים זערורה, בן ה-20 שנורה למוות בכפר מנדא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארגון הפשיעה חרירי הוא כיום מארגוני הפשיעה הדומיננטיים והחזקים בישראל. שופט בית המשפט המחוזי בחיפה אמיר טובי ציטט לאחרונה מכתב האישום כי בני משפחת חרירי הינם "בעלי מוניטין של אנשים אלימים העושים שימוש בכוח, באיומים ובהטלת אימה על מנת להניע אנשים לעשות או להימנע ממעשה, ולהזכרת שמם של בני משפחת חרירי קיימת השפעה מטילת אימה".

הם פעילים בשרון ובצפון ומוקדי הכוח שלהם הינם ג'לג'וליה ואום אל-פחם. משם הם שולחים זרועות לכל רחבי הארץ. פעילותם ניכרת בתחום הסחיטה באיומים ותחומי פשיעה נוספים, ואת עושרם המופלג של ראשיה הם הפנו גם לתחומים לגיטימיים ולגיטימיים למחצה כמו המרות מטבע, השקעות פורקס במטבעות זרים, הימורים מקוונים ואף הייטק, בארץ ובאירופה ולאחרונה גם בדרום אפריקה.

אוסאמה מרואת, הנרצח בנצרת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוסאמה מרואת, הנרצח בנצרת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלא שהיא גם הציבה אותם במרכז סכסוכים על אזורי שליטה, עסקאות שהשתבשו ומעגל אימה אינסופי של נקמות דם ועוד נקמות דם בגין נקמות דם. בשנים האחרונות קיימים גם סכסוכים עקובים מדם בתוך פלגים שונים של המשפחה. למרות המאמצים הניכרים, המשטרה מתקשה להתמודד עם פעילות ארגוני הפשיעה בחברה הערבית ובהם ארגון חרירי.

  • עוד באותו נושא:
  • נצרת
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully