וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מאסון במופע של אביב גפן: "הציבור יתודרך בתחילת האירוע"

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 18:18

בצל המתיחות בדרום והחשש מירי רקטות לעבר מרכז הארץ, "נשף רוק", מופע הענק השנתי של המוזיקאי אביב גפן, שחוגג היום את יום הולדתו ה-50 - יתקיים הערב כרגיל. "אם תהיה אזעקה, הם יצטרכו לרדת באותו מקום באופן שפוף על הקרקע או לשכב אם יש שם מקום"

ארץ נהדרת - אביב גפן שרים "יהיה טוב"/צילום: קשת 12

בצל המתיחות בדרום והחשש מירי רקטות לעבר מרכז הארץ, "נשף רוק", מופע הענק השנתי של המוזיקאי אביב גפן, שחוגג היום את יום הולדתו ה-50 - יתקיים הערב (חמישי) כרגיל. בעניין זה, אל"מ גילי שנהר, מסביר פיקוד העורף, התראיין לתוכנית הרדיו של ליאת רון ואריה מליניאק ב-103FM, שם סיפר על ההחלטה לאשר את קיום המופע ולא לדחות אותו.

עוד קודם לכן, בפתח התוכנית, התרעמה רון על ההחלטה שלא לדחות את הנשף, חרף העובדה שעדיין לא הוכרזה הפסקת אש. "40 אלף איש בפארק הירקון, היום, אין עוד הפסקת אש, אין כלום. אנשים כבר נמצאים בדרך, פיקוד העורף מאשר את השערורייה הזאת והפקת המופע של אביב גפן הוציאה את ההודעה: "הנחיית הפקת המופע היא כזו, אם מתקבלת התרעה, עליכם לשכב על הקרקע. אם יש אזעקות, יש להישאר שכובים על הקרקע למשך 10 דקות במקומכם, על מנת למנוע פגיעה כתוצאה מדוחק ועומס", אמרה.

"לא היה פה אסון מירון לפני שנתיים? אנשים התחלקו על השכל? מה קורה פה? אני מרגישה שהלב שלי יוצא החוצה. חוסר אחריות מהמעלה הראשונה. אין הפסקת אש, יש ירי כל הזמן בעוטף, זה ניתוק תל אביבי שאנחנו עלולים לשלם עליו מחיר בחיי אדם. תעצרו את המופע הזה מיד. אביב גפן, עם כל הכבוד לך, אתה זמר מאוד חשוב - איך יכול להיות שאתה לוקח על עצמך אחריות לחיי 40 אלף איש? זה אסון ערד ואסון מירון, אלוהים אדירים", הוסיפה רון.

מצידו, אל"מ שנהר הבהיר כי "ההנחיה שהתקבלה למדינת ישראל היא שבכל האזור הדרומי, ישנם מגבלות. צפונה, לקו גדרה פחות או יותר, מדינת ישראל ללא מגבלות".

שנהר הדגיש: "אם תהיה אזעקה - פועלים על פי ההנחיות של פיקוד העורף. הוצאנו הנחיות מפורטות למארגנים, הציבור שיגיע לשם, יקבל אותן. מכיוון שמדובר בהרבה מאוד אנשים, אם תהיה אזעקה, הם יעשו את הכי מוגן שיש. במקרה הזה, לא ניתן להגיע לאיזשהו ממ"ד או מקלט כמובן, אלא הם יצטרכו לרדת באותו מקום באופן שפוף על הקרקע או לשכב אם יש שם מקום".

"האישור הוא לא לאביב גפן או לאמן אחר", הבהיר שנהר. בתשובתו לשאלה "איך אתם לוקחים על עצמכם את האחריות הזו?", השיב: "לאחר ששקלו את כל הדברים, קיבלו החלטה לאפשר לקיים אותו. לא יוציאו מגבלה של איסור התקהלות, ולכן הציבור שיגיע לשם, יקבל את התדריך. כמובן שאם כולם יתחילו לרוץ במכה אחת, יכולה להיות בעיה, ולכן הציבור יתודרך בתחילת האירוע מה לעשות אם כזה דבר יקרה".

עוד בוואלה!

למרות המתיחות בדרום: "נשף רוק" של אביב גפן יתקיים כרגיל

לכתבה המלאה
אביב גפן (עיבוד תמונה) הופעת העשור לנשף רוק של אביב גפן, 9 באפריל 2022. ניב אהרונסון
הופעת העשור ל"נשף רוק" של אביב גפן. אפריל 2022/ניב אהרונסון

מטעמו של גפן נמסר בתגובה: "הוצאנו הודעה רשמית שהאירוע מתקיים באישור ובתאום פיקוד העורף, ובמקביל הודעה לתושבי העוטף שרכשו כרטיסים להתקשר ביום א' למענה וטיפול לכל אחד ואחת מקופות תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully