וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שושנה דגני היא הלוחמת שנפצעה קשה בפעילות בשומרון: "היא פה בשביל להישאר"

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 16:59

אחותה של החיילת, לאה, סיפרה כי היא בהכרה מעורפלת, אבל שמצבה משתפר. לדבריה, הן דיברו על הפעילות שבה היא נפגעה ושושנה אמרה כי היא לא פחדה, ושהיא כבר רוצה לחזור ליחידה. "אני לא אשאר בבית החולים הרבה זמן"

ד״ר אביטל פרי, נוירוכירורגית בכירה במרכז הרפואי שיבא, על הלוחמת שנפצעה/דוברות בית החולים שיבא תל השומר

שושנה דגני היא הלוחמת שנפצעה אתמול (רביעי) באורח קשה במהלך פעילות של כוחות הביטחון בכפר טובאס שבשומרון. אחותה, לאה, סיפרה בשיחה עם וואלה! כי המצב שלה יציב, ועד כה תוצאות הבדיקות היו טובות. "היא הייתה בהכרה מעורפלת, ככל שאנחנו איתה אנחנו מבינים שהיא משתפרת", אמרה. "היא לוחמת, לביאה ולא מוותרת, היא פה בשביל להישאר".

האחות גם סיפרה על הפעילות שבה שושנה נפגעה, ולדבריה הכוח שלה ניסה לעצור חשוד שתכנן פיגוע. "התחיל לירות עליהם, כדור פגע מאחוריה, ורסיסים ממנו נכנסו לה לראש, במזל הכדור עצמו לא", הסבירה. "שאלתי אותה אם היא פחדה, והיא ענתה - 'לא, ראיתי מטרה בעיניים, ואני הולכת לתפוס את הבן אדם שרוצה לפגוע בעם שלי'".

שושנה דגני הלוחמת שנפצעה קשה בטובאס
11.5.23. יגאל סלבין - חוד החנית לצידך, אתר רשמי
שושנה דגני/אתר רשמי, יגאל סלבין - חוד החנית לצידך

עוד סיפרה האחות: "היא חלמה להיות לוחמת, נגביסטית מצטיינת בגדוד. היא אומרת שהיא תחזור ליחידה ותסיים שם את השירות". לאה סיפרה כי שושנה אמרה לה "אני לא אשאר פה יותר מדי זמן בבית חולים, אני אחזור ליחידה שלי מהר".

דגני פונתה לבית החולים שיבא תל השומר. "הלוחמת הגיעה לפנות בוקר עם פגיעות קשות לאחר שנפצעה מרסיסים שפגעו בראשה בכמה אזורים במוח", סיפרה ד"ר אביטל פרי, נוירוכירורגית בבית החולים. "הימים הקרובים יהיו קריטיים עבורה, וייתכן והיא תזדקק לניתוח מציל חיים".

"כמו שאופייני מאוד אצל מטופלים עם חבלות ראש קשות, יש טעויות בזיכרון וכרגע היא לא יודעת להסביר לנו מה קרה", הסבירה ד"ר פרי. "כרגע מצבה קשה ויציב, אך אנחנו צופים שבימים הקרובים תיתכן התדרדרות במצבה, כפי שצפוי בסיטואציות של פגיעות ראש קשות. היא נמצאת בסכנת חיים יציב והיא נמצאת תחת השגחה צמודה".

  • עוד באותו נושא:
  • שכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully