וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע "מגן וחץ" והעפלתה של נועה קירל לגמר האירוויזיון | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 16:14

וואלה! גאה להציג את וואלה! תיקתקנו, בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה תיקתקנו, 11 במאי 2023/מערכת וואלה!

צה"ל חיסל הלילה את מפקד מערך הרקטות של הג'יהאד האסלאמי, בתקיפה של חיל האוויר בדרום רצועת עזה. זאת, ברקע המגעים על הפסקת אש בין ישראל לארגון הטרור, בתיווך מצרים. הבוקר התחדש הירי מעזה, אחרי שקט לאורך הלילה, כשפצצות מרגמה נורו לעבר יישובי העוטף. אתמול נורו מטחי רקטות לעבר ערי המרכז, השפלה והדרום ואזעקות נשמעו בגוש דן. עד כה, נורו לעבר ישראל 507 רקטות וטילים. 110 מתוכם, נפלו בשטח הרצועה. לפי דובר צה"ל מדובר ב-96% הצלחה של היירוטים הנדרשים.

תיעוד: ירי רקטות מעזה, 10 במאי 2023. רויטרס
ירי רקטות מעזה, אתמול/רויטרס

שנה אחרי שחברתה הטובה התאבדה, ספיר ליבנת נורתה למוות במחסום אחרי שהתחפשה למחבלת. לאחר זמן קצר התברר כי המקרה אינו ניסיון פיגוע על רקע לאומני. לבנת גרין בת ה- 26 התמודדה עם קשיים נפשיים מילדות וגויסה נגד כל הסיכויים למג"ב. היא היתה אמורה להתחיל טיפול במרכז לבריאות הנפש בבאר יעקב, אך לאחר שפגעה בעצמה נאמר לה שלא תוכל להשתלב במוסד. אחיה אמר בכעס שהיה אפשר למנוע את זה". הוא הסביר כי חבריה של אחותו, התקשרו למשטרה ודיווחו על כוונותיה, וכל שנותר לעשות היה להכין את החיילים במחסום להגעתה. בנוסף, הוא טען כי היא כלל לא ניסתה להתאבד: "היא התכוונה שירו לה ברגליים".

נועה קירל נתנה הופעה מושלמת בחצי גמר והעפילה לגמר שישודר במוצ"ש הקרוב. אתמול במהלך מסיבת עיתונאים, שליח וואלה! תרבות לאירוויזיון יניב דורנבוש פנה לקירל וסיפר לה על אחותו עדי שנפטרה לפני חודש וחלומה הגדול היה שיניב יביא לנועה בובת חד קרן. נועה הנרגשת לקחה את הבובה ואמרה: "אחשוב עליה בגמר". מרגש.

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully