וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי, הציוץ על אמו של גלנט - וההתנצלות: "צר לי על הקלקול המיותר"

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 12:52

לאחר ביקורת שנמתחה עליה בעקבות נוסח ציוץ הניחומים שכתבה על אמו של שר הביטחון, מחקה יו"ר מפלגת העבודה את הפרסום והתנצלה. תחילה הדגישה מיכאלי את התמיכה של שנתנה אמו של גלנט, אחרי שהודח כשקרא לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית

יואב גלנט מדבר בטלפון עם אימו פרומה/אינסטגרם

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי התנצלה היום (חמישי) בעקבות ציוץ על מות אמו של שר הביטחון יואב גלנט. תחילה, מיכאלי פרסמה ציוץ שבו כתבה: "משתתפת בצערו של השר יואב גלנט על מות אמו. לא נשכח איך עמדה לצידו ותמכה בהחלטתו להוציא כרטיס אדום להפיכה המשטרית שתכננה הממשלה. אישה ערכית וחזקה".

עם זאת, לאחר מכן, כשנמתחה ביקורת רבה על הנוסח, מחקה מיכאלי את הציוץ וכתבה: "אני מצטערת ומתנצלת על נוסח ציוץ הניחומים על מות אמו של השר גלנט. שוחחתי הבוקר עם השר גלנט וניחמתי אותו באופן אישי. צר לי על הקלקול המיותר שבציוץ ואני מתנצלת עליו מאוד".

שר הביטחון יואב גלנט ואמו פרומה, 3 באוגוסט 2022. רשתות חברתיות, אתר רשמי
גלנט עם אמו, פרומה/אתר רשמי, רשתות חברתיות

בציוצה הראשון התייחסה מיכאלי לשיחת הטלפון בין שר הביטחון לאמו, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הדיח אותו מהתפקיד, משום שקרא להקפיא את חקיקת המהפכה המשפטית, פיטורים שבסופו של דבר בוטלו. בשיחת הטלפון בין השניים האם גיבתה את בנה על ההחלטה. "יש לך שכל ואומץ ואני מאוד אוהבת אותך", אמרה אז פרומה גלנט. "אני מקווה שהכול יהיה בסדר. כשיהיה משהו טוב, תספר לי".

הבוקר הלכה לעולמה אמו של יואב גלנט, פרומה גלנט, בגיל 88. פרומה גלנט, שורדת שואה ילידת פולין, העפילה לארץ על סיפון האונייה אקסודוס. לאחר ניסיון העפלתה לישראל, היא גורשה לגרמניה, וחזרה לארץ ימים אחרי הקמת המדינה. גלנט סיפר בעבר כי אמו ומשפחתה שוכנו "בדירה רעועה ביפו". היא נהגה לספר את סיפור הישרדותה ובין היתר סיפרה אותו לשגרירים מכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully