וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זייפה את החטיפה שלה כי הייתה נבוכה שלא סיימה את הלימודים בקולג'

14.5.2023 / 0:13

קלואי שטיין טענה שהיא נחטפה על ידי שודד עם אקדח ומסיכה, אלא שלאחר מכן היא התוודתה בפני המשטרה שהיא המציאה את כל הסיפור. הסיבה לכך היתה מוזרה במיוחד

ככה נראו הדיווחים כדעדיין נערכו החיפושים אחרי קלואי שטיין/@CBSPittsburgh

בחורה בת 23 מפנסינבליה חשודה בכך שהיא זייפה את חטיפתה ושיקרה שהיא נעצרה על ידי המשטרה - הכול כדי לכסות על העובדה שהיא לא הולכת לסיים את הלימודים במכללה שלה.

בתקשורת המקומית דווח שקלואי שטיין נעדרת וחיפושים נרחבים נפתחו אחריה - אחרי שהיא נעלמה ממסעדת סוניק, שם היא עבדה בהמפליד בסביבות השעה 10:30 בבוקר. היא שלחה הודעה לחבר שלה באותו הלילה שהיא נעצרה על ידי המשטרה בזמן שהיא נסעה על כביש שומם ואז נעלמה למשך 20 השעות הבאות. המשטרה פרסמה הודעה על אדם נעדר בסכנה ופתחה בסריקות אחריה,.

אבל אז נחשף הסיפור האמיתי

שטיין סיפרה לחוקרי המשטרה שהיא נחטפה באיומי אקדח על ידי רעול פנים שבסופו של דבר שחרר אותה ליד ביתה - אך מאוחר יותר הודתה שהיא המציאה את כל הסיפור, כך עולה ממסמכי בית המשפט.

"היא אמרה לנו שהיא שוחררה לאחר שהוחזקה באיומי אקדח והותקפה למחצה, נקרא לזה ככה, והוחזקה קשורה", אמר לימני לחדשות CBS על הסיפור שהמציאה. "אז היא שוחררה והורדה בסמטה ליד ביתה. כמובן - כי זה מה שכל חוטף היה עושה", הוא הוסיף בסרקזם.

שטיין עומדת כעת בפני שורה ארוכה של כתבי אישום, כולל אזעקת שווא של סוכנות לביטחון הציבור, דיווחים כוזבים, הפרת סדר, שיבוש החוק ופעולות ממשלתיות אחרות.

במקביל התברר שמשפחתה האמינה ששטיין אמורה לסיים בקרוב את לימודיה בקולג' Penn State Greater Allegheny, אבל פקיד מהאוניברסיטה אמר למשטרה שהיא לא הייתה שם כבר שנה וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"המצב בקולג' היה כנראה הכוח המניע מספר אחת לכל התרחיש", אמר לימני ל-רשת WTAE."העובדה שהיא לא למדה בקולג' במשך כמעט שנתיים - כשהמשפחה והחברים שלה האמינו שהיא מסיימת את הלימודים תוך יומיים או שלושה", הסביר.

לימני אמר כי החיפוש אחריה עלה "עשרות אלפי דולרים" בכוח אדם וציוד. "מעולם היא לא נעצרה ע"י המשטרה, אף פעם ניידת לא עצרה אותה. שום דבר מזה לא קרה", אמר הסגן, והוסיף כי שטיין "סיכנה את חייהם של אחרים בפזיזות" והפחידה את משפחתה וחבריה.

עוד מקרים דומים
דוגמנית פלייבוי ביימה את חטיפתה - וסחטה כסף מחברתה הטובה

מצמרר: הבת ביימה חטיפה ושלחה תיעוד מצולם לאמא שלה

סטיין עצמה לא הגיבה לכלי התקשורת כשעזבה את המעצר במחוז ווסטמורלנד ביום רביעי האחרון והיא אמורה לחזור לבית המשפט ב-25 במאי לדיון מקדמי.

"מרשתי ומשפחתה אסירי תודה על התמיכה והאדיבות של כל הנוגעים לאירועים האחרונים, ולשם כך מבקשים לכבד את הפרטיות שלהם בזמן זה", אמר עורך הדין שלה פיל דילוסנטה בהצהרה. הוא אמר ל-USA Today שהוא מקווה שהתיק לא יגיע למשפט, הוסיף שההאשמות "לא מתאימות לחלוטין לאופי של מרשתי. היא גברת צעירה שעובדת מאוד קשה, היא מאוד משכילה, היא הייתה תלמידה מובילה בכיתה שלה בתיכון, היא מאוד חביבה", הוא אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully