וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: הבת ביימה חטיפה ושלחה תיעוד מצולם לאמא שלה

3.8.2016 / 8:24

בתואר "הבת הטובה בעולם" היא כבר לא תזכה: ג'סיקה ג'ונסון בת ה-22 ביימה סרטון חטיפה ושלחה אותו לאמה המבוהלת. עכשיו כשלאם נודעה האמת היא מסרבת להכיר עוד בבת שלה

FACEBOOK

בת 22 מדרום קרוליינה, ארה"ב, צילמה סרטון חטיפה שלה ושלחה את הקטע המטריד לאמה. בסרטון נראית "החטופה", ג'סיקה ג'ונסון, שוכבת על מיטה, כבולה, בוכה ומשתנקת כשעל פיה סרט הדבקה המונע ממנה לדבר.

אמה, כריסטי, הזדעזעה מהסרטון ומיד דיווחה למשטרה, שהצליחו לאתר את עקבותיה ומצאה אותה שוכבת ללא הכרה על המיטה. סגן משטרת סימפסונוויל, טימי וויליאמס, סיפר שהמשטרה חשדה שהסרטון מבוים, "במהלך החקירה הופיעו כל מיני רמזים שעוררו את סקרנותם של החוקרים" הוא אמר. אחרי חקירה ממושכת, הודתה הצעירה שהחטיפה הייתה מבוימת ושהינה סובלת ממספר "בעיות אישיות".

בת ביימה חטיפה. צילום מסך
ביימה חטיפה ושלחה את הסרטון לאמא שלה/צילום מסך

כשלאמה נודע שבתה עבדה עליה, היא החליטה שנמאס לה. כעת ג'סיקה מוחזקת במעצר על דיווח שווא ונקבעה לה ערבות של 30 אלף דולר. לאם אין כל כוונה לשלם את הסכום הזה. "אלף דברים עברו לי בראש. חשבתי שזו אשמתי", סיפרה האם בפוסט כואב שהעלתה בפייסבוק לצד סרטון החטיפה, "האם היא מתה? באיזה מלון היא? אני צריכה להתקשר למשטרה? לא להתקשר? הם רוצים כסף? אתם לא יודעים מה עבר לי בראש".

כשהמשטרה מצאה את ג'סיקה בחיים, האם נרגעה אך חיפשה נקמה, "המשטרה ביקשה מאיתנו להגיע למלון ולא ציינה דבר נוסף. זו הייתה הנסיעה הארוכה בחיי, לא ידעתי אם אני הולכת לראות את הילדה שלי בחיים. כשנודע לי שהיא חייה, נרגעתי. היא הספיקה לתת לי את השם של מי שעשה לה את זה. כשחזרתי הביתה הלכתי אליו... תודה לאל שהוא לא היה בבית, כי לא תכננתי לשאול אותו שאלות...".

עוד באותו נושא

אקסית מהגיהנום: הזמינה אונס לאשתו של בן זוגה לשעבר

לכתבה המלאה

הפוסט המלא של האמא:

כעת כשנודע לה שבתה רימתה אותה, היא מתקשה להאמין, "הבוקר, אחרי לילה כמעט ללא שינה, המשטרה הגיעה לבית שלי לחפש אותה. הם עצרו אותה... לא הבנתי למה... הם אמרו שהיא עשתה את זה לעצמה", היא כתבה, "זה החלק שהרבה אנשים ישפטו אותי עליו... היא אישה חולה. זו לא הבת שגידלתי. כל הזמן הזה שבזבזתי בניסיון להשיג לה עזרה והתקשרתי למרכזי גמילה, וכל הזמן קיבלתי את זה שזו לא אשמתה כי היא מכורה לסמים. טוב, אז זו כן אשמתה. היא בחרה לעשות את זה".

היא פונה לבת שלה: "איך את יכולה להאשים מישהו אחר, ואיך את יכולה להיות כזאת רעה ולשלוח את הסרטון הזה לאנשים שאכפת להם ממך". היא הוסיפה: "הייתי יכולה להיכנס לכלא אם הייתי רוצחת את האדם הזה שאת שמו היא נתנה לי באותו יום, וכל הזמן הזה היא שיקרה. היא חולה והיא לא יכולה עוד להאשים את הסמים במעשים שלה. אני לא רוצה לשמוע את זה יותר. זה נורא מה שאני הולכת להגיד, אבל אני לא מתכוונת לעזור לה לצאת מהכלא. היא צריכה להתמודד עם ההשלכות של המעשים שלה, כי אני איתה סיימתי. אני הולכת להתמקד בלגדל את הילדים שלה, שאני בכלל לא רוצה שיהיו סביבה. רוע, פשוט רוע טהור...".

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully