וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פלייבוי ביימה את חטיפתה - וסחטה כסף מחברתה הטובה

14.12.2017 / 10:52

טורי בראון נחרדה כאשר קיבלה הודעה: "תעבירי את הכסף או שהיא מאבדת אצבע", יחד עם תמונות וסרטונים שהציגו את חברתה, אנג'ליקה הארט, קשורה. היא התקשרה למשטרה, שחשפה את התרמית המרושעת, אך העונש אותו קיבלה היה קל מאוד

עריכה: ניב מעוז

טורי בראון בת ה-40 מצאה את עצמה בסרט אימה, כאשר החלה לקבל לחשבון הפייסבוק שלה הודעות לפיהן חברתה הטובה, דוגמנית פלייבוי לשעבר בשם אנג'ליקה הארט, נחטפה. "אם את רוצה לראות אותה, שימי 5,000 ליש"ט בתיק ותשאירי אותם בתחנת אוטובוסים בשעה שלוש" כתבו לה והוסיפו, "עבור כל שעה שתאחרי, היא תאבד אצבע". בהמשך היא קיבלה גם סרטון בהן מוצגת בת הערובה עם ציפית על ראשה וידיה מאחורי הגב כשהיא צרוחת באימה ואפילו תמונה של אצבע כרותה.

טורי המבועתת התקשרה מיד למשטרה, שפלשה למקום ממנו הגיע האות הסלולרי של אנג'ליקה, שם למרבה התדהמה התגלה כי מדובר בסך הכל במתיחה. כאדם שבעצמו נחטף בעבר, דבר ש"חברתה" כנראה ניסתה לנצל, טורי סובלת מתסמונת פוסט טראומית בעקבות המקרה. היא נחרדה כאשר נשלח לה הסרטון בו אנג'ליקה צורחת בשעה שהיא קשורה לכיסא והזדעזעה מתמונה של אצבע חתוכה.

עוד בנושא
מצמרר: הבת ביימה חטיפה ושלחה תיעוד מצולם לאמא שלה

חשבה שהיא מצלמת מעצר וגילתה שהיא מתעדת חטיפה

"אני רק רוצה שתדע כמה היא פגעה בי וכמה זה מרושע", אמרה טורי לתקשוקת הבריטית לאחר שפורסם הסיפור, "אבל אני לא חושבת שיש לה מצפון. הוא אמר שהוא יחטיף לה אם הוא לא יקבל את הכסף, ואני איבדתי את זה לגמרי. אשמח לדעת למה אנג'ליקה עשתה לי את זה ולשמוע אותה מתנצלת, כי היא לקחה אותי לגיהנום וחזרה. אבל אני מכירה אותה, בחיים לא אקבל תשובה כנה".

הארט תכננה את התרמית יחד עם אדם בשם דארן פיצפטריק, ולמרות הפשע המחריד השניים קיבלו עונשים קלים מאוד- מאסר על תנאי בלבד לאחר שהודו כי שלחו מסרים במטרה ליצור מתח ופחד. "אחרי שנענשו ראיתי אותם צוחקים על כל העניין ברשתות החברתיות. אין להם שום חמלה", סיפרה טורי.

עוד באותו נושא

צילמה והעבירה בשידור חי את אונס חברתה - ויצאה עם עונש קל מאוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully