וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו סדרה בנטפליקס: תכננה להתנקש בבתה - כדי לרשת דירה בבעלותה

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 8:01

האם בת ה-67, תושבת העיר קרסנויארסק שברוסיה, יצרה קשר עם תושב המקום וסיכמה איתו שירצח את בתה תמורת תשלום. במקום למלא את חלקו בעסקה - הוא פנה למשטרה וסיפר על כוונותיה הזדוניות. בשיתוף פעולה עם הבת, המשטרה ביימה את הרצח ואספה ראיות - שאפשרו להביא למעצר האם

בווידאו: ברק בן עמי מואשם שרצח את בתו התינוקת/צילום: משטרת ישראל, עריכה: אביחי ברוך

אישה בת 67 מהעיר קרסנויארסק שברוסיה מואשמת כי הזמינה את רצח בתה בת ה-48, על מנת לרשת דירה שנמצאת בבעלותה. לפי חוקרי הפרשה, האם שיתפה את כוונותיה עם מכר, שסיפר לה כי הוא מכיר אדם שיוכל לבצע את הרצח תמורת תשלום. ב-19 באפריל 2023, נקבעה הפגישה בין האישה לגבר מקומי בפארק במרכז העיר, ובה דנו בפרטי הרצח. על פי החשד, האישה הבטיחה לשלם לו 80 אלף רובל (כ-3,740 שקלים) כשיביא ראיות מספקות לרצח ביתה.

שלג באזור העיר קרסנויארסק, רוסיה, 31 בינואר 2012. רויטרס
העיר קרסנויארסק, רוסיה/רויטרס

במקום למלא את חלקו בעסקה, פנה הגבר למשטרה המקומית וסיפר על כוונותיה של האישה. על מנת לאסוף את הראיות הדרושות להרשעה, החוקרים ביקשו ממנו להמשיך ולשחק את תפקיד שכיר החרב, ואף עזרו לו לביים את הרצח. בנוסף, הם הודיעו לבת - שעתידה הייתה להיות קורבן הרצח - על כוונת אמה, וביקשו ממנה לספק פריט אישי שאיתו יוכלו לבדות הוכחה שנרצחה.

בשלושה במאי, ה"רוצח השכיר", שפעל תחת פיקוח חוקרי המשטרה, הודיע לאם כי השלים את הצד שלו בהסכם ביניהם, ורצח את בתה באמצעות דקירות סכין. כהוכחה, הוא העניק לה תיק יד, אותו סיפקה הבת לחוקרים. באותו היום, העבירה לחשבון הבנק שלו את 80 אלף הרובל. לאחר שאספה את כל הראיות הדרושות, המשטרה עצרה את האם, וכעת היא מואשמת בביצוע פשע תחת סעיף בחוק הרוסי האוסר על ארגון רצח שכיר.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully