וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב נשבר": עילאי גואטה הוא הילד בן ה-8 שנהרג בתאונת דרכים

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 20:32

עילאי נסע על אופניו אל המכולת במושב בן זכאי כשנפגע על ידי משאית סחורה שלא ראתה אותו. דודו, יניב גואטה, סיפר על הילד שהיה, "היה לו הומור מיוחד. כל אחד שראה אותו מיד התאהב בו". עוד שיתף הדוד בתחושות המשפחה: "השם נתן לנו מתנה מדהימה לשמונה שנים, זמן קצר מדי"

בווידאו: פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב/צילום: דוברות מד"א

עילאי גואטה הוא הילד בן ה-8 שנהרג היום (חמישי) לאחר שנפגע ממשאית בתאונת דרכים במושב בן זכאי. עילאי, במקור מרמת גן, היה אצל סביו וסבתו במושב בן זכאי. הילד נסע באופניו אל המכולת, שם נפגע על ידי משאית סחורה, לאחר שהנהג ככל הנראה לא הבחין בו.

צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לילד ובתום נסיונות החייאה נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג המשאית, תושב הצפון כבן 25.

"הוא היה ילד אהוב, מקסים, ילד מיוחד, נשמה גבוהה, חביב על כולם, חברמן", סיפר דודו יניב גואטה, "אני יודע שאומרים את זה הרבה, אבל היה לו הומור מיוחד. מיד כל אחד שראה אותו התאהב בו. הוא אהב לשחק, לחקור, הוא היה סקרן טוב לב. תמיד הוא רצה לחבר בין כולם".

עילאי גוואטה. באדיבות המשפחה
עילאי גואטה, נהרג בתאונת דרכים/באדיבות המשפחה

הדוד סיפר כי עילאי היה הילד השלישי מבין ארבעה אחים. "הוא היה ילד חייכן ובדחן שכל הזמן שמח", הוסיף הדוד, "הוא היה שמחה גדולה, אור גדול, מתנה גדולה".

כנשאל הדוד על תחושות המשפחה מסר כי "הלב שבור, אי אפשר להבין בכל, קשה לעכל. אנחנו אנשים מאמינים, והשם נתן לנו אותו כמתנה גדולה. זכינו במשך שמונה שנים שנים למתנה ענקית. זמן קצר, קצר מדי. הוא היה שמחה גדולה, אור גדול למשפחה שלו, לסבא וסבתא שלו ולדודים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully