וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 7 נהרג לאחר שנפגע ממשאית סמוך ליבנה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 14:20

ילד בן 7 נהרג לאחר שנפגע ממשאית בתאונת דרכים קטלנית שאירעה במושב בן זכאי, סמוך ליבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, איתרו את הילד ללא סימני חיים ובתום ניסיונות החייאה - נאלצו לקבוע את מותו. אור ירוק: "מדינת ישראל מפקירה את הילדים שלנו"

בווידאו: פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב/צילום: דוברות מד"א

ילד בן 7 נהרג היום (חמישי) לאחר שנפגע ממשאית בתאונת דרכים קטלנית שאירעה במושב בן זכאי, סמוך ליבנה. בן ה-7 נסע למכולת שבמושב, שם משאית סחורה פגעה בו, לאחר שהנהג ככל הנראה לא הבחין בו. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, איתרו את הילד ללא סימני חיים ובתום ניסיונות החייאה - נאלצו לקבוע את מותו.

בתוך כך, בשעה 12:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על רוכב אופניים שנפגע ממשאית במושב במועצה אזורית חבל יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על ילד בן 7 ללא סימני חיים, עם חבלה רב מערכתית.

חובש מד"א מאיר לוי סיפר: "הגענו למקום וראינו את הילד שוכב מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מאוחר יותר, המשטרה עכבה לחקירה את נהג המשאית, תושב הצפון כבן 25, בחשד למעורבות בתאונה. במקביל, בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

זירת התאונה במועצה האזורית חבל יבנה שבה נהרג ילד בן 7 שנסע על אופניו. מד"א
זירת התאונה. המועצה האזורית חבל יבנה, היום/מד"א

בעקבות התאונה הקשה, עמותת "אור ירוק" עדכנה כי 127 בני אדם קיפחו את חייהם מתחילת השנה בתאונות דרכים, ביניהם 14 ילדים בטווח הגילים 14-0.

מנכ"ל עמותת אור ירוק עו"ד יניב יעקב אמר בהתייחסו לנושא: "הילדים שלנו הם הדבר היקר לנו מכל ומדינת ישראל פשוט מפקירה אותם. ישראל היא אחת המדינות המסוכנות לילדים מבין מדינות אירופה ואנחנו משתרכים בתחתית מדינות האיחוד בצמצום מותם של ילדים ובני נוער בתאונות דרכים. זו התוצאה הישירה של צמצום מתמשך בכסף שמופנה למען הבטיחות של הילדים שלנו וגרירת רגליים של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים באישור תכנית לאומית רב שנתית שתפחית את ההרוגים מתאונות דרכים ב-50% בחמש השנים הקרובות".

"אסור לנו לקבל באדישות עוד ילד שנהרג בתאונה כאילו מדובר בגזירה משמים. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים חייבת לאשר ולתקצב את התכנית הלאומית לבטיחות בדרכים כדי למנוע מעוד משפחות צער סבל וכאב בעתיד", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully