וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות: בת 28 ובנה הפעוט נמצאו ללא סימני חיים בבית בחיפה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 13:01

מחקירה ראשונית עולה כי אב המשפחה שחזר לבית בתום עבודות לילה איתר את הפעוט במיטתו ואת אשתו בחדר הסמוך, לצד מכתב שהשאירה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בצעירה ובבן השנה בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותם. "הכל היה רגיל", סיפר האב בזירה

בווידאו: בת 28 ובנה הפעוט נמצאו ללא סימני חיים בבית בחיפה/צילום: שלומי גבאי, יואב איתיאל

צעירה בת 28 ובנה בן השנה נמצאו הבוקר (חמישי) ללא סימני חיים בבית בחיפה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בהם בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותם.

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי אב המשפחה, שחזר הבוקר לבית בתום עבודות לילה, איתר את הפעוט במיטתו וכן את אשתו בחדר הסמוך, כשהם ללא הכרה. לצד הצעירה, נמצא מכתב שתוכנו טרם ידוע, אך ככל הנראה מדובר במכתב התאבדות. גורם המצוי בחקירה מסר לוואלה! כי החשד הנחקר הוא לרצח הפעוט ולהתאבדות, אולם נבדקים כיווני חקירה נוספים.

"הכל היה רגיל", סיפר בזירה האב בן ה-28, עובד מפעל במגדל העמק. הפעוט היה בנם היחיד של הזוג, והמשפחה עלתה בשנת 2017 מאדוסה שבאוקראינה. חברתו של האב סיפרה כי הייתה אמורה ללכת איתו למוסך, אז קיבלה ממנו טלפון וסיפר לה על שראה כשנכנס לבית. הסבא והסבתא הגיעו גם הם לזירה.

אב המשפחה בזירת מציאת גופת אשתו ובנו, חיפה, 4 במאי 2023. יואב איתיאל
אב המשפחה, הבוקר/יואב איתיאל
זירת מציאת גופת אם ובנה, חיפה, 4 במאי 2023. שלומי גבאי
זירת המקרה, הבוקר/שלומי גבאי

מפקד תחנת חיפה סגן-ניצב חיים אזרד ושוטריו הגיעו תוך דקות לזירה, דיברו עם הבעל, אספו ממצאים וגבו עדויות מקרובים, חברים ושכנים. בהמשך, הגיעו גם אנשי המז"פ. לקראת הצהריים פינו גופות האם והפעוט מהדירה, ונשלחו לנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

"בחורה מדהימה, תמיד דאגה לי ועשתה את זה בחירוף נפש", סיפרה על המנוחה השכנה יפה שוורצמן המתגוררת בדירה הממוקמת מתחת לדירת המשפחה. "היא הייתה אמא מסורה והלכה איתו תמיד לטייל. לאחרונה התריס אצלה היה מוגף, לא ראיתי אותה בשבוע האחרון. שכנה אחרת העירה לה על אי תשלום, והיא השיבה שלא תדאג", הוסיפה.

"לפני חודש פתאום נסעה לים המלח לבד. זה היה לי קצת מוזר, היא אמרה שזה בשביל לנקות את הראש. לא כל כך ראינו אותה בחוץ מאז. במהלך הלילה לא שמעתי שום דבר. בבוקר ראיתי את האבא יושב בחוץ, חפוי ראש", סיפרה השכנה.

האב שמצא את בנו ואשתו ללא רוח חיים בביתם, חיפה, 4 במאי 2023. יואב איתיאל
זירת המקרה, הבוקר/יואב איתיאל
הזירה בחיפה שבה נמצאו אישה ובנה הפעוט. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת המקרה, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לפני כמה ימים נמצאו בטייבה ללא סימני חיים ועם סימני אלימות על גופם אישה בת 26 ושני בניה, בני חצי שנה ושנתיים. זאת, בביתם בטייבה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את בראאה במטבח ואת שני ילדיה, אמיר ואדם מסארוה, דקורים במיטותיהם. המשטרה עצרה את הבעל, מוחמד מסראווה בן ה-30, בחשד למעשה.

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר", סיפר פרמדיק מד"א מוחמד עראקי. "ראינו אישה כבת 30, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה ועם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".

זירת מציאת גופת אם ובנה, חיפה, 4 במאי 2023. שלומי גבאי
זירת המקרה, הבוקר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully