וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של אלמוג כהן: כך הנחה הח"כ את תושב שדרות "להתפרץ לשידור ולתקוף אותו"

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 11:26

חבר הכנסת התראיין למגיש חדשות 13 אורי קואל אך טרם החל הריאיון תועד חבר הכנסת מבקש מעוזרו להגיד לתושב שדרות שעבר במקום להתפרץ לשידור כשהוא מתראיין. "תגיד לו שיתפרץ לשידור בזמן שאני מדבר - שיגיד משהו שירים לי, שיצא נגד הממשלה"

המופע של אלמוג כהן: רגע לפני השידור- חבר הכנסת תועד מנחה תושב שדרות ״להתפרץ לשידור״ ולתקוף אותו/באדיבות חדשות 13

חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) תועד אתמול (רביעי) מנחה תושב שדרות "להתפרץ לשידור" ולתקוף אותו. כהן התראיין למגיש חדשות 13 אורי קואל אך טרם החל הריאיון תועד חבר הכנסת מבקש מעוזרו להגיד לתושב שדרות שעבר במקום "להתפרץ לשידור בזמן שאני מדבר, תגיד לו שיגיד משהו שיכול להרים לי. זה עוד יותר טוב בשבילו, אבל שיצא נגד הממשלה".

כהן החרים בשבוע שעבר כנס של עוצמה יהודית בהשתתפות היו"ר, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שנערך בבאר שבע. בהזמנת האירוע נכתב כי האירוע בהשתתפות שרים וחברי כנסת ובמהלכו צפויה "הכרזה על ריצה של עוצמה יהודית לרשויות המקומיות".

כהן בחר להשתתף הערב בהפגנת הימין נגד הרפורמה המשפטית שנערכה בתל אביב, ונעדר מהאירוע המפלגתי. לפני כשבועיים הוא מתח ביקורת על ההסכמות של יו"ר מפלגתו בן גביר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולפיהן חקיקת הרפורמה תדחה לכנס הבא של הכנסת בעוד כחודש. בשיחה עם פעיל מטעמו בוואטסאפ הוא כתב אודותיהן, "בושה".

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully