וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נלכד החשוד בהריגת 5 בני משפחה בטקסס

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 11:15

פרנסיסקו אורופסה - אזרח מקסיקני - התבקש על ידי שכניו להפסיק לירות ברובה ליד ביתם. הוא נלכד "בעודו מתחבא בארון מתחת לערמת כביסה", אמר השריף. החשוד מואשם בחמישה סעיפים של רצח עם ערבות בסך 5 מיליון דולר

גבר שהואשם בהריגת חמישה בני אדם בבית שכנו בטקסס בשבוע שעבר, כולל אם ובנה בן ה-9, נעצר אמש (שלישי) לאחר מצוד של מאות שוטרים שנמשך כמה ימים.

החשוד, פרנסיסקו אורופסה, נמצא בבית קילומטרים ספורים מהבית בקליבלנד שם ירה במשפחה, דיווח משרד השריף של מחוז סן חסינטו. אורופסה - אזרח מקסיקני - נלכד "בעודו מתחבא בארון מתחת לערמת כביסה", אמר השריף גרג קייפרס אמש. "הוא נעצר וכעת מוחזק במתקן הכליאה בקולד ספרינג", הוא והוסיף. החשוד מואשם בחמישה סעיפים של רצח עם ערבות בסך 5 מיליון דולר.

אורופסה בן ה-38 מואשם בביצוע הטבח ביום שישי בלילה לאחר שהתבקש להפסיק לירות ברובה שלו ליד בית השכנים. החוקרים השתמשו בטלפון הסלולרי שלו כדי לאתרו אך בשבת, עקבותיו נעלמו.

טיפ שהגיע דרך קו החירום של ה-FBI הוביל בסופו של דבר את הרשויות למיקומו של החשוד, אמר הסוכן ג'ימי פול. הטיפ הגיע בשעה 5:15 בערב ואורופסה נעצר ב-6:30, הוא הוסיף.

הרשויות עקבו גם אחרי אשתו של אורופסה, אמר מקור ברשויות החוק ל-CNN. הרשויות קראו לציבור לדווח על כל מידע לגבי אורופסה והקדישו 250 שוטרים לחיפושים, בנוסף לפרס בשווי 80 אלף דולר למידע שיוביל למעצרו.

פרנסיסקו אורופסה ירה בחמישה בני משפחה בטקסס. FBI Houston, אתר רשמי
החשוד פרנסיסקו אורופסה/אתר רשמי, FBI Houston

אורופסה נכנס לארצות הברית באופן לא חוקי וגורש על ידי רשויות ההגירה לפחות ארבע פעמים מאז 2009. לא ברור כמה זמן שהה אורופסה בארצות הברית מאז גירושו האחרון.

הקורבנות - כול אזרחים מהונדורס - זוהו כסוניה ארגנטינה גוזמן בת 25 ובנה דניאל בן 9; דיאנה ולסקז אלברדו בת 21, חוליסה מולינה ריברה בת 31 וחוזה סזרז בן 18.

  • עוד באותו נושא:
  • טקסס
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully