וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ הגיש בקשה לביטול משפט האונס במנהטן

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 8:20

העיתונאית אי. ג'ין קרול. קרול מאשימה את טראמפ בכך שאנס אותה בשנות ה-90 בחדר ההלבשה של רשת הבגדים ברגדורף גודמן במנהטן. טראמפ טען בבקשה שלו כי השופט קיבל שורה של פסיקות לא הוגנות ומוטות נגדו במשפט האונס והדיבה

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הגיש בקשה לביטול המשפט בתביעה האזרחית שהוגשה נגדו על ידי העיתונאית אי. ג'ין קרול. קרול מאשימה את טראמפ בכך שאנס אותה בשנות ה-90 בחדר ההלבשה של רשת הבגדים ברגדורף גודמן במנהטן. המשפט יתחדש מאוחר יותר היום, וקרול צפויה לעמוד לחקירה חוזרת בפעם השנייה.

טראמפ טען בבקשה שלו כי השופט קיבל שורה של פסיקות לא הוגנות ומוטות נגדו במהלך משפט האונס והדיבה. במכתב בן 18 דפים שהוגש הבוקר (שני) בבית המשפט הפדרלי במנהטן, עורך דינו של טראמפ ג'ו טקופינה האשים את השופט המחוזי לואיס קפלן בהיותו מוטה נגד הנשיא לשעבר, גם בנוכחות חבר המושבעים.

לדבריו, הפסיקות של קפלן "חושפות נטייה עמוקה יותר לכיוון מפלגה אחת על פני השנייה", כולל אמירות שבהן השופט "הביע בגלוי העדפה". טקופינה אמר כי אם לא יאושר ביטול משפט, קפלן צריך ליישר את ההדורים ולהעניק לו חופש גדול יותר כשהוא חוקר את קרול. לבקשות לביטול משפט אין בדרך כלל סיכוי גבוה, ולכן הן מהוות בעיקר בסיס לערעור עתידי.

אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
אי. ג'ין קרול מגיעה לבית המשפט בשבוע שעבר/רויטרס
אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
אי. ג'ין קרול בבית המשפט בשבוע שעבר/רויטרס

קרול, בת ה-79, מאשימה את טראמפ בן ה-76 בכך שאנס אותה בחדר ההלבשה של החנות בסוף 1995 או תחילת 1996, ולאחר מכן פגע באמינות שלה ובקריירה שלה כששיקר על כך ברשת. תביעת הדיבה שלה קשורה לפוסט מאוקטובר 2022 ברשת החברתית של טראמפ, טרות סושיאל, שבו הנשיא לשעבר כינה את המקרה של קרול "הונאה מוחלטת" ו"שקר". לטענתו, האונס כלל לא קרה.

טקופינה אמר כי השופט קפלן היה צריך לאפשר לו לשאול את קרול מדוע היא לא ביקשה את סרטוני האבטחה לגבי האונס ומדוע לא דיווחה אז למשטרה. הוא גם מתח ביקורת על האופן שבו קפלן התייחס לציוץ בטוויטר שהעלה בנו של טראמפ, אריק, שדן באופן שבו מייסד לינקדאין ריד הופמן סייע לקרול לממן את התביעה שלה. טקופינה אמר כי הציוץ מוגן על ידי חופש הביטוי והתנגד לאמירה של קפלן כי הציוץ עשוי "לפגוע בטראמפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully