וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי טריקים ובלי שטיקים: כך תוכלו לחדש את הדרכון ללא תור

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 8:12

החל מ-14 במאי ועד 15 ביוני ארבע לשכות משרד הפנים הגדולות בירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע יהיו פתוחות מהשעה 7:30 עד ל-22:00 בלילה, לצורך הנפקת דרכונים ביומטריים בלבד. במשרד הפנים הדגישו שצפוי עומס רב: "מבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות - תיתכן המתנה לא קצרה"

בווידאו: שביתה בנתב"ג כמחאה נגד המהפכה המשפטית/מירב כהן

שר הפנים, משה ארבל, הודיע היום (שני) כי ארבע הלשכות הגדולות, בירושלים, תל אביב, באר שבע וחיפה יוסבו למוקדים המנפיקים דרכונים ביומטריים בלבד. הלשכות יהיו פתוחות בימים א' עד ה', בשעות 22:00-7:30 במשך חודש מ-14 במאי עד 15 ביוני, ולא יידרש לקבוע תור. במקביל, ייפתח מרכז ייעודי חדש להנפקת דרכונים ביומטריים בבני ברק.

לצורך הנפקת דרכון בלשכה בבני ברק, שצפויה להיפתח ב-15 במאי, יש לקבוע תור כפי שהיה עד עכשיו. במשרד הפנים הוסיפו כי יש לשלם את האגרה עבור הדרכון באתר מראש, ונוכחותו של המבקש היא חובה. כמו כן, מי שקבע תור עדיין יהיה יכול להגיע ללשכות ולקבל אותו. יש להצטייד תעודת זהות ודרכון קודם (אם ישנו). עוד הבהירו במשרד הפנים כי צפוי עומס בלשכות. "אנו מבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות רבה - תיתכן המתנה לא קצרה במקום".

מנכ"ל רשות האוכלוסין, אייל סיסו, הוא שיוביל את הפרויקט ובמסגרתו יתגברו עובדים מכלל יחידות הרשות את לשכות מינהל האוכלוסין ואת היחידה לייצור דרכונים, יצומצם זמן ההמתנה לדרכון לאחר הבקשה ויבוצעו פעולות נוספות. בשתי פעולות מרכזיות אלה, יורחב היצע התורים העומד לרשות הציבור ויתווספו אלפי תורים חדשים בשבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • דרכונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully