וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 נספה בשריפה סמוך למסעדה בכפר קאסם

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 4:46

הצעיר נלכד בחדר שהיה סמוך למסעדה בעיר שעלתה באש. "במקום היה אש ועשן סמיך", סיפר פרמדיק במד"א. "לאחר שניתן היה להיכנס למבנה, אותר הצעיר מחוסר הכרה וללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו"

בן 19 נספה בשריפה סמוך למסעדה בכפר קאסם. 1 במאי 2023/מד"א

צעיר בן 19 נספה הלילה (שני) בשריפה שהתרחשה בחדר סמוך למסעדה בכפר קאסם. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו לאחר שהיה ללא סימני חיים.

"כשהגענו למקום ראינו מסעדה במבנה חד קומתי עולה באש שהתפשטה גם לחנות סמוכה", סיפר פרמדיק מד"א אלון ריזקאן. "במקום היה אש ועשן סמיך, לאחר שניתן היה להיכנס למבנה, אותר צעיר כבן 19 מחוסר הכרה וללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו".

בן 19 נספה בשריפה סמוך למסעדה בכפר קאסם. 1 במאי 2023. מד"א
בן 19 נספה בשריפה סמוך למסעדה בכפר קאסם/מד"א

אתמול בצהריים, נספו סולטאן וחור אבו ענזה, אחים בני שנתיים וחמש, בשריפה בבית ביישוב תל שבע שבנגב. צוותי מד"א שהוזעקו העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותם. "בהגיענו למקום התחלנו לבצע בהם פעולות החייאה ופינינו לסורוקה במצב קשה", סיפר חובש במד"א. "אירוע מאוד מצער, הבית היה נעול, לא הצליחו לפתוח אותו וזו התוצאה הקשה". מהמשטרה נמסר כי עם קבלת הדיווח החלו בביצוע סריקות במקום, גביית עדויות ובאיסוף ממצאים מזירת האירוע.

דודם של הילדים סיפר כי ברגע שהבינו שהשריפה ביישוב היא בבית של אח שלו, הזעיקו את כוחות ההצלה. "השריפה הייתה בבית מקדימה, ניסינו להיכנס עם הטרקטור לתוך הבית והוצאתי את הילד משם, הוא היה במצב אנוש. השריפה נגמרה ככל הנראה מקצר שריפה. מדובר בטרגדיה גדולה למשפחה. אסון כבד לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully