וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 5 ופעוטה בת שנתיים נספו בשריפה בתל שבע

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 16:02

שני הילדים, סולטאן וחור אבו ענזה, נפצעו קשה ואנוש בשריפה בבית פרטי בנגב. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו להן טיפול רפואי ופינו אותו לסורוקה, שם נקבע מותן. "המשפחה הוציאה אותם לרחוב. אירוע מאוד מצער, הבית היה נעול, לא הצליחו לפתוח אותו וזו התוצאה הקשה"

שריפה במשק של ח"כ רם בן ברק/סעיף 27א'

סולטאן וחור אבו ענזה, אחים בני שנתיים וחמש נספו היום (ראשון) בשריפה בבית ביישוב תל שבע שבנגב. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותם. "קיבלנו קריאה על שריפה בבית, בהגיענו למקום ראינו בת שנתיים וילד בן חמש, התחלנו לבצע בהם פעולות החייאה ופינינו לסורוקה במצב קשה", סיפר חובש במד"א. "המשפחה הוציאה אותם לרחוב. אירוע מאוד מצער, הבית היה נעול, לא הצליחו לפתוח אותו וזו התוצאה הקשה". מהמשטרה נמסר כי עם קבלת הדיווח אודות האירוע, החלו בביצוע סריקות במקום, גביית עדויות ובאיסוף ממצאים מזירת האירוע.

דודם של הילדים, חליל אבו עזה, סיפר כי ברגע שהבינו שהשריפה ביישוב היא בבית של אח שלו, הזעיקו את כוחות ההצלה. "השריפה הייתה בבית מקדימה, ניסינו להיכנס עם הטרקטור לתוך הבית והוצאתי את הילד משם, הוא היה במצב אנוש. השריפה נגמרה ככל הנראה מקצר שריפה. מדובר בטרגדיה גדולה למשפחה. אסון כבד לכולנו".

חור אבו ענזה בת 2, נספתה בשריפה, תל שבע, 30 באפריל 2023. באדיבות המשפחה
חור אבו ענזה/באדיבות המשפחה
סולטאן אבו ענזה בן 4, נספה בשריפה, תל שבע, 30 באפריל 2023. באדיבות המשפחה
סולטאן אבו ענזה/באדיבות המשפחה
שני ילדים בני שנתיים ו-4 נפצעו קשה בשריפה בבית בתל שבע בנגב. 30 באפריל 2023. מד"א
זירת האירוע בתל שבע/מד"א

פראמדיק מד"א שי קדוש סיפר: "ברחוב סמוך למקום חברנו לרכב שהביא לנו ילד בן חמש כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מכוויות בגופו. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בחמש השנים האחרונות מתו 26 ילדים כתוצאה משריפה, 58% מתוכם מתחת לגיל 4, כולל המקרה מהיום. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, מסרה: "בזמן שריפה ילדים הם האוכלוסייה הפגיעה ביותר, הם אינם יכולים לחלץ עצמם לבד. אני קוראת להורים - אל תגידו לי זה לא יקרה. גלאי עשן מציל חיים. הוא אומנם לא ימנע את השריפה אבל יתריע עליהם מבעוד מועד, יאפשר חילוץ מהיר של הילדים וקריאה לכוחות ההצלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully