וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל תקפה עמדה צבאית של חיזבאללה בסוריה - וחשפה בכיר בארגון

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 11:22

כלי תקשורת דיווחו כי צה"ל תקף בירי ארטילרי עמדה של ארגון הטרור סמוך לגבול ברמת הגולן. גורמי אופוזיציה במדינה דיווחו כי אחרי התקיפה כלי טיס ישראליים פיזרו כרוזים באזור העמדה, ובהם חשפו את שמם ותמונתם של בכיר סורי ובכיר בחיזבאללה שביקרו באזור טרם התקיפה

תיעוד מתקיפה באזור חומס/תיעוד מתקיפה באזור חומס

ישראל תקפה בירי ארטילרי עמדה צבאית של חיזבאללה בסוריה, אחרי שהגיע לאזור בכיר בארגון הטרור לצד ראש המודיעין הסורי - כך דיווחו הלילה (בין ראשון לשני) כלי תקשורת בסוריה. לפי הדיווחים, ישראל תקפה ביותר מ-20 פגזים וטילים את העמדה בגבעת קורס א-נפל, ממערב לכפר חדר, סמוך לגבול ברמת הגולן. לא ידוע על נפגעים.

גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו כי אחרי הירי כלי טיס ישראלים פיזרו כרוזים באזור העמדה שהותקפה, ובהם חשפו את שמם ותמונתם של הבכירים שביקרו באזור: ראש המודיעין השיעי הסורי, סאמר א-דאנא, ומפקד מטה המודיעין של חיזבאללה בסוריה, טארק מאהר.

כרוזים שלפי הדיווחים פיזרו כלי טיס ישראליים אחרי תקיפה בסוריה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"שיתוף פעולה עם חיזבאללה יסב לכם נזק". הכרוזים שפוזרו בסוריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בכרוזים שלכאורה פיזרו צה"ל מעל העמדה, הזהירו את מפקדי וחיילי צבא סוריה. "אנחנו עוקבים מקרוב אחר שיתוף הפעולה המודיעיני שלכם עם חיזבאללה באזור, כולל בקרבת רצועת הגבול עם ישראל", נכתב בכרוזים. "שיתוף הפעולה שלכם עם חיזבאללה גורם לכם נזק גדול יותר מתועלת ויסב לכם נזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully