וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 נהרג וצעיר נפצע קשה מירי בלוד

עודכן לאחרונה: 22.4.2023 / 22:30

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ובתוך כך מבצעת סריקות לאיתור היורה. השניים פונו עצמאית לבית החולים אסף הרופא. מותו של אחד מהם, שנפצע באורח אנוש, נקבע בבית החולים

אלמונים ירו לעבר ביתו של ראש העיר טייבה, מאבטחו נהרג, 21 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

שני גברים נפצעו היום (שבת) אנוש וקשה מירי בלוד. הגבר שנפצע באורח אנוש, תושב רמלה בן 19, מת מפצעיו בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומבצעים סריקות באזור אחר היורים. המשטרה קבעה כי שני הגברים נורו באותו אירוע.

השניים פונו עצמאית לבית החולים שמיר אסף הרופא שבבאר יעקב. מבית החולים נמסר כי הצוותים הרפואיים נאבקו על חייו של הפצוע האנוש ולבסוף קבעו את מותו. מותו מעלה את מספר המתים בחברה הערבית מתחילת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה ל-56.

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת אירוע. אילוסטרציה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביום שישי בלילה אלמונים פתחו באש לעבר ביתו של ראש עיריית טייבה, שועאע מנצור מסארווה. כתוצאה מהירי, נפצע קשה מאבטחו של ראש העיר, אדיר גאנם בן 25, ובהמשך נקבע מותו. המאבטח פונה על ידי צוות רפואה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירת האירוע. "האירוע החמור הזה מוכיח למה אני כל כך מתעקש על תופסת תקציבית למשטרה שקיבלנו, למה אני רוצה להוסיף 3,225 שוטרים למשטרה, כי חסר לנו המון שוטרים ולמה צריך משמר לאומי", אמר בן גביר במקום.

באותו הלילה, מת צעיר בשנות ה-20 לחייו משועפאט כתוצאה מאירוע אלימות. הצעיר פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים תוך פעולות החייאה ובדרך נקבע מותו. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ומסרה כי הרקע פלילי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully