וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכל במסעדה וחזר לשרוף אותה: תושב אופקים חשוד בהצתה של מסעדה מוכרת בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 11:56

הצהרת תובע הוגשה נגד תושב הדרום, בן 55, לאחר שאכל במסעדה במתחם "ביג" וויכוח פרץ עם המנהל על אופי התשלום. חוקרי משטרה הגיעו לביתו של החשוד ומצאו עליו סימני כוויות ומיכל ריק שבו היה חומר דליק

תושב מזרח ירושלים חשוד בהצתת והשחתת רכבים בשכונת נווה יעקב בירושלים, 17 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

הצהרת תובע הוגשה אתמול (חמישי) נגד תושב האופקים, והוא צפוי להיות מואשם בהצתה של מסעדה מוכרת במרכז "ביג" בבאר שבע בתחילת החודש. בן ה-55 נעצר לאחר הדיווח על השריפה שפרצה בבית העסק ב-2:00 בלילה לפני כשלושה שבועות. חוקרים שהגיעו לביתו מצאו על סימני כוויות וברכבו נתפס מיכל שהיה בו חומר דליק.

מהחקירה עלה כי בן ה-55 התארח במסעדה, ובינו לבעל המקום פרץ ויכוח על אופי התשלום. במהלך הוויכוח איים החשוד כי ישרוף את המסעדה, ולאחר מכן חזר למסעדה שפך את החומר הדליק בה והעלה אותה באש. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירתו וגיבוש תשתית ראייתית לכאורית נגדו, הגישה אתמול, פרקליטות מחוז דרום, הצהרת תובע.

הצתה של מסעדה מוכרת בבאר שבע. 8 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
המסעדה שהוצתה בבאר שבע/דוברות משטרת ישראל
הצתה של מסעדה מוכרת בבאר שבע. 8 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
המסעדה שהוצתה בבאר שבע/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר הורה בית המשפט המחוזי בחיפה על שחרורה למעצר בית של תושבת קריית ים המואשמת בהצתת מסעדה בעירה - על רקע כשרותה. זאת, למרות בקשת הפרקליטות להורות על המשך מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים כנגדה. הרקע לאירוע החל ב-6 בפברואר, אז, פרווין גברהיווט בת ה-37 נכנסה למסעדת "אמריקן בורגר" בקריית ים וניהלה דין ודברים עם הבעלים והמנהל במקום בנוגע לכשרותה של המסעדה. הבעלים ציין כי מדובר באוכל כשר, היא הזמינה צ'יפס, הוא הסביר לה כי יטוגן בשמן בשרי והיא עמדה על הזמנתה אך תוך כדי טיגון היא אמרה "אללה ייסתר פיקוח נפש".

לפי כתב האישום, ביום שלמחרת אחר הצהריים הגיעה גברהיווט לרחבה מול הכניסה למסעדה מצוידת במיכל תרסיס בצבע אדום, ריססה על הרצפה את המילים "לא כשר", "טרף", תועבה", וכן ריססה צבע על עמוד סמוך. בעל המסעדה שהבחין בדבר יצא מהמתחם, הפציר בה לחדול ובמענה היא אמרה לו "טוב אם אני לא אעשה את זה עכשיו אני אעשה את זה אחר כך כשיהיה סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully