וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי נוה הכריז שיתמודד שוב לראשות לשכת עורכי הדין

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 19:58

ראש לשכת עורכי הדין לשעבר הכריז היום כי יתמודד מחדש לראשות הלשכה. בהודעה שהופצה בפורומים הפנימיים של לשכת עורכי הדין, נוה כתב: "זה הזמן שלנו להחזיר עטרה ליושנה ולהראות את הכוח האמיתי שלנו"

בווידאו: עונשו של אפי נוה: חודשיים מאסר על תנאי וקנס בסך 2,000 שקל/מערכת וואלה!

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עורך הדין אפי נוה, הכריז היום (רביעי) כי יתמודד מחדש לראשות הלשכה. בהודעה שהופצה בפורומים הפנימיים של לשכת עורכי הדין, נוה כתב: "זה הזמן שלנו להחזיר עטרה ליושנה ולהראות את הכוח האמיתי שלנו".

בחודש נובמבר האחרון כך יוזכר, בית משפט השלום בראשון לציון גזר על נוה מאסר על תנאי של חודשיים והוא חויב לשלם קנס בסך 2,000 שקל. זאת, אחרי שהורשע בקבלת דבר במרמה ובמעבר על חוק הכניסה לישראל, אחרי שהבריח את בת זוגו בנתב"ג. ב-2019, נוה התפטר מתפקידו בעקבות פרשיית "מין תמורת מינוי", במסגרתה נחשדו נוה ושופטת השלום אתי כרייף בהתערבות לקויה בתהליך מינוי שופטים בתמורה לשוחד מיני.

במקביל, המשנה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אברהם ללום הצהיר גם הוא על כוונותיו להגיש מועמדות לראשות הלשכה. "הרשימה תפעל לשקם את שמם הטוב של ציבור עורכי הדין, לתת כלים לפיתוח עסקי וכלכלי לצד שקיפות ושותפות", נמסר מטעמו.

בסוף חודש ינואר יו"ר הלשכה עו"ד היוצא אבי חימי הודיע כי יתפטר מתפקידו בשל פרסום של אילה חסון לפיו הוא העניק המלצה לעו"ד שעימה היה בקשר רומנטי. לאחר התפטרותו, נערכו בחירות זמניות לראשות הלשכה ועתה בחודש יוני יערכו הבחירות במועדם לתפקיד היו"ר הקבוע.

בכיר במערכת המשפט במהלך הארכת מעצרו בבית משפט השלום, ת"א 16 בינואר 2019. ראובן קסטרו
"נחזיר עטרה ליושנה". אפי נוה/ראובן קסטרו

לפי גזר הדין שהוגש נגד נוה, ב-20 בספטמבר 2018 אפי נוה טס יחד עם בת זוגו, בר כץ, מישראל לתאילנד, בעוד האחרונה לא הציגה דרכון ואישור מעבר כנדרש. זאת, כדי להסתיר את נסיעתם המשותפת בחוץ לארץ, בשל סכסוך הגירושים בו נוה מצוי. לשם כך פעלו השניים שבת זוגו לא תעבור בביקורת הדרכונים, כדי ששהיית השניים בחו"ל לא תתועד.

בת זוגו של נוה, שסיימה לימודי משפטים, עברה באמצעות "גייט-פאס" שהונפק במיוחד בשבילו, וכך לא עברה דרך ביקורת הדרכונים. בחזרתם לארץ תשאלה את השניים בקרית על מעשיהם, והם הכחישו את הדברים ואת היכרותם. בהמשך הם עוכבו לבירור מעמיק יותר שהוביל בהמשך לחקירת המשטרה.

עוד בוואלה!

"מין תמורת מינויים": הפרקליטות סגרה את התיק נגד אפי נוה והשופטת כרייף

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אפי נוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully