וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשו של אפי נוה: חודשיים מאסר על תנאי וקנס בסך 2,000 שקל

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 14:55

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר הורשע בקבלת דבר במרמה ובמעבר על חוק הכניסה לישראל, אחרי שהורשע בכך שהבריח את בת זוגו בנתב"ג. לפי גזר הדין בספטמבר 2018 הוא טס יחד עם בת זוגו, אותה ניסה להסתיר בשל סכסוך הגירושים בו היה מצוי

בווידאו: עונשו של אפי נוה: חודשיים מאסר על תנאי וקנס בסך 2,000 שקל/מערכת וואלה!

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אפי נוה, ייכנס לחודשיים מאסר על תנאי וישלם קנס בסך 2,000 שקל - כך נגזר היום (שלישי) בבית משפט השלום בראשון לציון. זאת, אחרי שהורשע בקבלת דבר במרמה ובמעבר על חוק הכניסה לישראל, אחרי שהבריח את בת זוגו בנתב"ג.

לפי גזר הדין, ב-20 בספטמבר 2018 אפי נוה טס יחד עם בת זוגו, בר כץ, מישראל לתאילנד, בעוד האחרונה לא הציגה דרכון ואישור מעבר כנדרש. זאת, כדי להסתיר את נסיעתם המשותפת בחוץ לארץ, בשל סכסוך הגירושים בו נוה מצוי. לשם כך פעלו השניים שבת זוגו לא תעבור בביקורת הדרכונים, כדי ששהיית השניים בחו"ל לא תתועד.

גזר דין | אפי נוה 
8 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
אפי נוה, היום/פלאש 90, אבשלום ששוני

בת זוגו של נוה, שסיימה לימודי משפטים, עברה באמצעות "גייט-פאס" שהונפק במיוחד בשבילו, וכך לא עברה דרך ביקורת הדרכונים. בחזרתם לארץ תשאלה את השניים בקרית על מעשיהם, והם הכחישו את הדברים ואת היכרותם. בהמשך הם עוכבו לבירור מעמיק יותר שהוביל בהמשך לחקירת המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפי נווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully