וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרד בגולני והטייס שמצא נחש קוברה מתחת לכיסא שלו | וואלה תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 17:14

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תקתקנו!/ללא

מרד בגולני: פלוגה שלמה הניחה את הנשקים - ועזבה את הבסיס. פלוגה מגדוד 51 של גולני עזבה אתמול את האימון שהייתה בו, במחאה על כך שמפקד הפלוגה הועבר מתפקידו בשל אי-התאמה לתפקיד. 50 הלוחמים הניחו את הנשק במבנה האימונים בבסיס צאלים, ועזבו את המקום תוך כדי שהם מתלוננים על יחס לא שוויוני מצד המפקדים, ומסבירים כי החלפת המפקד היא "הקש ששבר את גב הגמל". בתום שיח פיקודי, החיילים שבו לבסיס.

עבירה אלימה, השפלה ביציעים ותנועה מגונה. זהו תמצית הערב הסיוטי של רונאלדו בסעודיה.
אל נסאר, קבוצתו של רונאלדו סיימה אתמול עוד ערב מאכזב בליגה הסעודית עם הפסד של 2:0. רונאלדו ניצל מהרחקה אבל קיבל כרטיס צהוב מהשופט האנגלי אחרי "עבירת חניקה" על שחקן יריב,
שמע את הקהל קורא לעברו "מסי, מסי" והגיב בתנועה מגונה לקהל.

בהלה בשמיים: טייס מצא נחש קוברה מתחת למושבו וביצע נחיתת חירום. במהלך טיסה בשמי דרום אפריקה, הרגיש הטייס רודולף ארסמוס "משהו קר" בגבו. כשהביט למטה גילה לחרדתו נחש מסוג קוברה צהובה זוחל מתחת למושב. לאחר שביצע נחיתת חירום סרקו צוותי החירום במשך כיומיים אחר הנחש - אבל הנחש לא נמצא. קוברה צהובה הוא אחד ממיני הנחשים הכי המסוכנים באפריקה. יש לו ארס עוצמתי וההכשה שלו יכולה להרוג אדם תוך חצי שעה.

מגה עיר בצורת קוביה. זהו הפרויקט הנדלני העצום הבא בסעודיה. קרן ההשקעות הציבורית של ערב הסעודית הכריזה על פרויקט חדש שמבטיח להיות המרכז המודרני הגדול בעולם, מספיק גדול כדי להכיל 20 בנייני אמפייר סטייט. המוקאאב שפירושו "קובייה" בערבית מתוכנן להיות המבנה העירוני הגדול ביותר בעולם בגובה 400 מטרים ורוחב של 400 מטרים. מפתחי התוכנית אומרים, שהמוקאאב יציע "שער לעולם אחר" תוך שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית וירטואלית, כדי ליצור תצוגות הולוגרפיות שמתקשרות עם הנוף העירוני שמסביב. כל "כיפה" במוקאב עתידה להיות מסך, שידמה את השטח על המאדים והמבקרים יוכלו לנסוע דרך כוכבי לכת רחוקים ועולמות קסומים מבלי לעזוב את הבניין. הקובייה תכלול אטרקציות תרבותיות ותיירותיות וגם יחידות מגורים ומלונאות, שטחי מסחר ומתקני פנאי.

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully