וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 44 הואשם בעבירות מין ב-9 נערות עולות חדשות: "השתמש בכוח גם כשהן צעקו והתנגדו"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 9:04

זרביאל "זוריק" אייבזוב הואשם בעבירות אינוס, מעשים מגונים ומעשה סדום בנערות וצעירות בנות 21-15, שחוו מצוקה כלכלית וחלקן נמצאו בארץ לבדן, אותן העסיק וסיפק להן אלכוהול וסמים. הורי חברתו לשעבר טוענים כי הוא מעורב במותה: "החקירה רשלנית וטרם מוצתה"

הואשם בעבירות מין ב-9 נערות: "השתמש בכוח גם כשהן התנגדו"/יואב איתיאל

זרבאיל "זוריק" אייבזוב הואשם הבוקר (רביעי) בעבירות מין בתשע נערות. לפי כתב האישום שהגיש בית המשפט המחוזי בחיפה, תושב קריית מוצקין בן ה-44 הואשם בעבירות אינוס, מעשים מגונים ומעשה סדום בהזדמנויות רבות, כשלא חדל ממעשיו, לעיתים אף תוך שימוש בכוח, גם כשהנערות הביעו את סירובן במפורש, צעקו והתנגדו.

האירועים התרחשו בין השנים 2023-2016. אייבזוב העסיק את הנערות והצעירות, בנות 21-15 בסופי שבוע במכירת פרחים במקומות בילוי, שילם להן שכר של מאות שקלים לערב והורה להן להסתובב בשעות הערב והלילה עד לפנות בוקר במקומות בילוי שונים, כולל במועדוני חשפנות בנהריה, עכו, הקריות וחיפה. הנערות, כולן עולות חדשות ממדינות ברית המועצות לשעבר, היו ניגשות לשוהים במקום, ומציעות להם לקנות את הפרחים. חלק מהנערות נמצאו בארץ לבדן ללא נוכחות ותמיכת בני משפחה, מרביתן שהו בפנימיות, וכולן חוו מצוקה כלכלית.

מעובדות כתב האישום עולה כי אייבזוב דרש מהן להגיע לעבודה כשהן מאופרות ולבושות בשמלות או חצאיות קצרות, ותדרך אותן כיצד להתנהג, מה לומר, ואיך לבצע את העבודה. במקרים בהם סטו מן ההוראות, היה גוער בהן ולעיתים צועק עליהן. לפני תחילת משמרת בעבודה, הנאשם נהג להציע וכן לספק לחלק מהנערות אלכוהול וקנאביס, כדי לגרום להן להיות "חברותיות יותר" ולהעלות את מכירות הפרחים. גם בתום העבודה, הנאשם נהג לרכוש לחלק מהקטינות והצעירות משקאות אלכוהוליים וכן לספק להן קנאביס. לפי כתב האישום, אייבזוב ביצע בהן את עבירות המין בשעה שהסיע אותן לעבודה או בחזרה מהעבודה, ברכבו או במקומות שונים מחוץ לשעות העבודה.

במקביל להגשת כתב האישום כנגד זוריק אייבזוב, מבקשת הפרקליטות באמצעות התובעת עו"ד אילנה פיקוס-רויטבלט מהשופט ניצן סילמן את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. סנגורו עו"ד יוני דדון נמנע עד כה מלהתייחס לחשדות, שכעת התגבשו לכלל אישומים.

עוד בוואלה!

השוטרת זיהתה את הגבר שמעיד - והוא יואשם באונס ועבירות מין ב-9 נערות עולות חדשות

לכתבה המלאה
זרביאל "זוריק" אייבזוב, שהואשם בעבירות מין ב-9 נערות עולות חדשות. 19 באפריל 2023. יואב איתיאל
אייבזוב בבית המשפט, אתמול/יואב איתיאל
פרקליטות המחוז כתב אישום כנגד זרבאיל ״זוריק״ אייבזוב 19 באפריל 2023. יואב איתיאל
הוריה של יוליה ליברמן/יואב איתיאל
כתב אישום כנגד זרבאיל ״זוריק״ אייבזוב, הוריה של יוליה ליברמן ועו"ד תמי אולמן. 19 באפריל 2023. יואב איתיאל
הוריה של יוליה ליברמןעם עו"ד תמי אולמן/יואב איתיאל

הפרשייה כולה נחשפה כשאייבזוב זומן לתחנת זבולון של המשטרה כדי למסור עדות שתשפוך אור על מות החיילת יוליה ליברמן, שנמצאה ללא רוח חיים ב-8 במרץ בדירתה בקריות. כשהגיע למסירת העדות, זיהתה אותו שוטרת בתחנה כמי שלטענתה אנס אותה. הוא נעצר, העניין התפרסם ובפני המשטרה התייצבו עשרים נערות וצעירות שמסרו עדויות כנגדו. בגין עבירות מין בתשע מהן הוגש כתב האישום.

בחקירותיו במשטרה, אייבזוב אישר את התרחשותם של חלק מן המעשים המיוחסים לו, אך לדבריו אותם מעשים התרחשו בהסכמה. לגבי חלק מהבנות הוא מכחיש את עצם התרחשות המעשים המיוחסים לו. המשטרה עימתה אותו עם חלק מהמתלוננות נגדו והוא אף הוביל את החוקרים למתחם דירות שם התרחשו חלק מהמעשים.

לדיון היום הגיעו הוריה של החיילת יוליה ליברמן. באמצעות עו"ד תמי אולמן הם טוענים כי אייבזוב קשור באופן ישר או עקיף למותה וכי החקירה שמנהלת המשטרה בנסיבות המוות היא רשלנית וטרם מוצתה. הם דורשים לראות את דו"ח הנתיחה שלאחר המוות וחקירה ממצה בנסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully