וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 מאזור שכם נעצר בחשד שביצע את הפיגוע בירושלים

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 9:21

לוחמי ימ"מ וצה"ל עצרו את המחבל, מהכפר עסכר, כיממה אחרי הפיגוע שבו נפצעו שני גברים באורח בינוני. הוא הועבר לחקירת שב"כ, והודה במעשה. המפכ"ל: "נעשה הכול כדי לסכל כל התארגנות טרור"

הסרטון שהחשוד בפיגוע בירושלים העלה לאינסטגרם, 18 באפריל 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המחבל שביצע את הפיגוע אמש בירושלים נעצר הלילה (רביעי) בידי לוחמי ימ"מ וצה"ל, על בסיס מידע מודיעיני של שב"כ. איברהים זמר, בן 15 מהכפר עסכר שאזור שכם, קשר עצמו לפיגוע שבו נפצעו בינוני שני גברים והועבר לחקירת שב"כ. זמן קצר אחרי הפיגוע, הוא העלה לפייסבוק תיעוד ממצלמות האבטחה שבו הוא נראה יורה מטווח אפס בשני הגברים.

המפכ"ל קובי שבתאי שיבח את כוחות הביטחון שעצרו את החשוד בפיגוע, ואמר כי "מהרגע הראשון שכוחות המשטרה ממחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול הוקפצו לזירת הפיגוע, הפעלנו כוחות רבים ויחד עם מודיעין מדוייק הצלחנו לשים את היד על המחבל". המפכ"ל ציין גם כי כוחות המשטרה סיכלו בתקופת רמדאן שמונה פיגועים. "המלחמה בטרור היא יום-יומית וחוצת מחוזות, ואנחנו כמשטרה עושים ונעשה הכול כדי לסכל כל התארגנות טרור וכל כוונה לפגוע באזרחים ובכוחות הביטחון".

איברהים זמר, המחבל שביצע את הפיגוע בשירושלים ביום השואה. פייסבוק, צילום מסך
העלה את תיעוד הפיגוע לסטורי בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק
כוחות צה"ל מג"ב בחיפושים אחר מחבל ברחבי ירושלים 18 באפריל 2023. רוני כנפו
המצוד אחר המחבל בירושלים, אמש/רוני כנפו

המחבלים שביצעו את הפיגוע בו נרצחו לאה די ושתי בנותיה, רינה ומאיה די, טרם נתפסו. "כעת אנחנו יחד עם שב"כ וצה"ל ממוקדים בלכידת המחבלים שביצעו את הפיגוע", אמר המפכ"ל, "וכמו שהבטחתי אתמול לאבי המשפחה - לא נעצום עין עד לכידת המחבלים".

אתמול, שני גברים בני 50 ו-48 נפצעו בינוני בפיגוע ירי באזור שכונת שייח ג'ראח בירושלים. בתיעוד שפורסם מהפיגוע המחבל נראה יורה מטווח קרוב במכונית שבה נסעו שני הפצועים, ואז נמלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully