וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב תל אביב - זוג הומואים הותקף על ידי שכנם: "מרגישים לא בטוחים"

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 15:53

השכן שבר את התריס בדירה ואיים עליהם שאם יצאו ממנה יהרוג אותם. "תחזרו לגרמניה, לא סובל גייז", הוא צעק לעברם. "הלהט"בופוביה המשתוללת ומשטרת ישראל עוצמת עיניים, מתעלמת וסוגרת תיקים אפילו מבלי לזמן לחקירה תוקפים שזוהו במצלמות", התייחסה יו"ר האגודה למען להט"ב

בווידאו: זוג הומואים הותקף בדירתם בת״א בערב יום השואה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תושב תל אביב נעצר היום (שני) בחשד שתקף זוג הומואים שגרים לידו ברחוב צ'לנוב בעיר. לפי החשד, שכנם של הזוג, שבר את התריס בדירתם ואיים עליהם: "תחזרו לגרמניה, לא סובל גייז". הזוג הגיש נגדו תלונה במשטרה.

עודד, שנתקף סיפר: "רגע לפני שאני ובן הזוג שלי יצאנו לעבודה, הבן אדם צעק לנו מהחלון שאם יש לנו אומץ נצא מהדירה ושהוא יהרוג אותנו. מיד אחר כך הוא כבר שלח יד למרפסת שלנו ופירק לנו את התריס. כמה שניות אחר כך אמר דברי שנאה נוראיים והתקשרנו למשטרה".

מצעד הגאווה, ירושלים, 2 ביוני 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
מצעד הגאווה בירושלים, שנה שעברה/פלאש 90, יונתן זינדל

"אני מרגיש לא בטוח ברמה הכי קיצונית שאפשר. אני גר בתל אביב כבר עשר שנים ומעולם לא חוויתי תקיפה. רק מאז החודשים האחרונים מתנכלים לנו בהפגנות, בהקלטות שאני מקבל והשיא הגיע עכשיו שניסו לשבור לנו את החלון של הבית, המרחב הכי מוגן שלנו", סיפר. עודד סיפר כי הוא מצפה ממהמשטרה לטפל במקרה ברצינות. "מצפה מהם לעצור אותו עד תום ההליכים ושיורחק מהציבור. אם מדובר במצב פסיכיאטרי ונוכחות של להט"בים גורמת לו לטריגר, הוא יכול להיות ישי שליסל הבא", קרא.

יו"ר האגודה למען הלהט"ב הילה פאר אמרה: "בכל יום אנחנו מקבלים עוד ועוד מקרי שנאה נגד להט"ב. הלהט"בופוביה המשתוללת ומשטרת ישראל עוצמת עיניים, מתעלמת וסוגרת תיקים אפילו מבלי לזמן לחקירה תוקפים שזוהו במצלמות וידיאו. חברי וחברות הקהילה הגאה הם לא שק החבטות של קיצוניים. זאת מציאות שאנחנו לא נקבל. לא נשתוק ולא נאפשר הפקרה של הזכות שלנו לחיות בביטחון מלא במדינה שלנו. אני קוראת למשטרת ישראל להתעשת ולהראות יד קשה כנגד התקיפות והאיומים על הקהילה הגאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully