וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט 10 שעות: איש העסקים שנעצר בהפגנה נגד המהפכה המשפטית - שוחרר

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 23:10

מאות מפגינים נגד המהפכה המשפטית התכנסו מול תחנת המשטרה, כמחאה על מעצר חברם - דן אורנשטיין, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, מוקדם יותר היום בהפגנה בהרצליה. זאת, לאחר שהותקף, כך לטענתם, על ידי תומך המהפכה המשפטית. "דפוס חדש ומדאיג בהתנהלות המשטרה"

תיעוד המעצר של אחד מהמפגינים/מחאת אחים לנשק

מאות מפגינים נגד המהפכה המשפטית התכנסו הערב (שישי) מול תחנת המשטרה בגלילות, כמחאה על מעצר חברם דן אורנשטיין מוקדם יותר היום בהרצליה, לאחר שהותקף, כך לטענתם, על ידי תומך המהפכה המשפטית. אורנשטיין כך יצוין, מכהן כמנכ"ל חברת "צ'מפיון מוטורס".

בהפגנה שהתקיימה בשעות הצהריים מול ביתו של בעל השליטה בערוץ 14 המילארדר יצחק מירילשוילי, אורנשטיין נעצר אחרי שהותקף, כך לטענת המפגינים, על ידי תומך המהפכה. בעוד שמי שתקף אותו - שוחרר ממעצר יחסית מהר, אורנשטיין הוחזק בתחנה כמעט 10 שעות עד ששוחרר לקראת השעה 23:00.

עוד בטרם עזב את התחנה, כ-30 מפגינים נכנסו אליה בדרישה לשחרר אותו, וכעבור זמן מה, נהדפו בכוח החוצה על ידי השוטרים במקום. בזמן הפינוי מהתחנה, מפגין אחד נעצר. בסרטונים ותיעודים שהפיצו מחאת "אחים לנשק" וגורמים נוספים הנמצאים במקום, כוחות המשטרה תועדו עוצרים מפגין תוך שהם גוררים אותו באלימות לשטח התחנה, אחרי שנשכב על הרצפה.

אורנשטיין ביציאה מתחנת המשטרה/עידו מאירוביץ

"אנו רואים דפוס חדש ומדאיג בהתנהלות משטרת ישראל שכנראה מושפעת מהדברים של שר הטיקטוק. תפקידה של המשטרה הוא לשמור על המפגינים מפני אותם מוסתים אלימים ולא לשמור על התוקפים. אנו קוראים למפכ"ל להתערב בדחיפות, להורות על שחרור העצורים ולהבהיר לקציניו את תפקידם - להגן על המפגינים", נמסר מטעם מובילי המחאה.

יוזכר כי גם מחר תיערך ההפגנה המרכזית נגד המהפכה המשפטית ברחוב קפלן שבתל אביב, זה השבוע ה-15 ברציפות. צפויים לנאום במהלך העצרת הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, השייטת האולימפית ורד בוסקילה, ממובילי מחאת ההיטיקיסטים משה רדמן, עו"ד נטע עמר שיף מקולקטיב מזרחי-אזרחי, והפעיל החברתי דוד מזרחי (לשעבר חבר לה פמיליה). הנאומים יחלו אחרי השעה 20:00, על מנת לאפשר לשומרי השבת להשתתף בהפגנה.

עוד בוואלה!

שלט הונח על קברו של חלל מלחמת יום הכיפורים: "השנה לא נגיע לקרית שאול"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully