וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלכסיי נבלני מורעל באטיות כדי לא למשוך תשומת לב"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 11:47

מנהיג האופוזיציה הרוסי מתמודד עם מחלה מסתורית בכלא, שעלולה להיות סוג של רעל שפועל באטיות, כך אמרה הדוברת שלו, קירה ירמיש. הוא הוסיפה כי הוא השיל שמונה קילוגרמים ממשקלו בשבועיים

אלכסיי נבלני, מנהיג האופוזיציה הרוסי, מתמודד עם מחלה מסתורית בכלא, שעלולה להיות סוג של רעל שפועל באטיות, כך אמרה הדוברת שלו, קירה ירמיש. הוא הוסיפה כי הוא השיל שמונה קילוגרמים בשבועיים.

"איננו שוללים את העובדה שאלכסיי נבלני מורעל באטיות, נרצח באטיות כדי לא למשוך תשומת לב", היא כתבה בציוץ בטוויטר. "הוא מוחזק בתא ענישה, סובל כאבים קשים ללא סיוע רפואי", הוסיפה הדוברת.

נבלני הוא עורך דין לשעבר שמתח ביקורת על האליטה של הנשיא ולדימיר פוטין ועל השחיתות בהיקף גדול. ב-2020 הוא שרד ניסיון להרעיל אותו במהלך טיסה בסיביר באמצעות גז עצבים. רוסיה הכחישה שהיא מנסה להרוג אותו. הוא קיבל טיפול בגרמניה אך שב מרצונו לרוסיה ב-2021, נעצר עם הגעתו ונכלא בגין הונאה, אישום שלדבריו "מונע פוליטית".

בית השפט ברוסיה גזר בחודש שעבר על נבלני תשע שנות מאסר נוספות באשמת הונאה. נבלני, שנמצא אשם גם בביזיון בית המשפט, כבר מרצה עונש מאסר של שנתיים וחצי.

ירמיש אמרה כי בשל המחלה המסתורית של נבלני, שירותי החירום נקראו ביום שישי בלילה למושבת העונשין IK-6 ברמת אבטחה גבוהה במלקובו, כ-250 ק"מ ממזרח למוסקבה, היכן שנבלני מוחזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully