וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אליהו: "בכירים במערכות הבטחון פועלים במתכונת 'מרד'"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 0:11

שר המורשת התייחס בציוץ בטוויטר למצב הבטחוני במדינה, ולביקורת הנשמעת נגד מפלגתו והממשלה על הרקע הזה. בתגובה לפניית גולשת ששאלה "למה הבטחתם כל כך הרבה הבטחות?", השיב: "בכירים במערכות הבטחון פועלים במתכונת 'מרד'". לפיד: "ההסתה נגד מערכת הבטחון יצאה משליטה"

בווידאו: מהומה במליאה: בן גביר עלה לנאום בדיון על חוק האיזוק האלקטרוני, האופוזיציה: "בושה"/מערכת וואלה!

שר המורשת ואיש מפלגת עוצמה יהודית עמיחי אליהו, תקף היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו את בכירי מערכת הביטחון והאשים אותם במרדנות. בתגובה לפנייה של גולשת, שטענה כי הצביעה בבחירות האחרונות לעוצמה יהודית, ושאלה אותו "למה הבטחתם כל כך הרבה הבטחות?", השר אליהו השיב: "אנחנו מבטיחים גם עכשיו. רק שהניתוח מורכב. כשיש לך במדינה בכירים במערכות הבטחון שפועלים במתכונת 'מרד', מה שאף אחד לא העלה בדעתו. כולנו צריכים להתגייס למשימה ביתר שאת ובתבונה".

עוד טען אליהו בהתייחסו לביקורת המוטחת נגד מפלגתו והממשלה בה הוא חבר: "הממשלה לא מסוגלת לבצע את המדיניות שלה - כפי שכולם רואים היום. את זה אנחנו לא יכולים לשנות ביום אחד וגם לא בשלושה חודשים". לדבריו, "30 שנה שאזרחי ישראל בוחרים בממשלת ימין ולא מקבלים את מה שהם רוצים".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לאמרותיו של אליהו, ובציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב: "שר בממשלה שמאשים את ראשי מערכת הבטחון במרד צריך להוכיח שהוא צודק או לעוף מתפקידו בו ביום. אין לנו צה"ל אחר, ההסתה נגד מערכת הבטחון יצאה משליטה".

את הדברים הללו כתב אליהו כמענה לתגובה של הגולשת על ציוץ שפרסם קודם לכן, בו התייחס למצב הבטחוני בארץ, כמו גם לביקורת שנשמעת נגד מפלגתו ונגד הממשלה בה הוא חבר על הרקע הזה. "בני גילי ודאי זוכרים את הסכמי אוסלו שהוכתבו למדינת ישראל בידי קומץ אנשים שלא קיבלו את המנדט מהציבור", כתב אליהו בציוץ המקורי.

"זה לא שאמרנו להם - בכינו והתחננו שלא יביאו לפה את הרוצחים מתוניס. אבל בדיוק כמו היום, כשהם מגובים בתקשורת ובמערכת משפטית אוהדת, הם התעלמו, זלזלו וקנו את המנדט ה-61 בעזרת שוחד פוליטי. הם המשיכו עם הקונספציה כשהם הדיחו מצה"ל את רוח הלחימה, תוך שהם מניחים לקרנות זרות להכשיר את הקצינים המצוינים שלנו, לתפיסות 'השלום' בצלמם של הסכמי אוסלו. מי שהעז לכתוב או לומר משהו ברוח אחרת הועלה למוקד", הוסיף.

עוד טען אליהו: "בתקופה ההיא; קשה להאמין - היינו יכולים לשלוח ילדים לטיול בבית כנסת העתיק בעזה.
היינו עושים קניות ביריחו. עד שהם הביאו לפה חורבן בעטיפה נוצצת של שלום. מוות ודם בחסות בין לאומית יוקרתית. והיו מי שקנו את ההבלים הללו. היו מי שתמכו בתהליך, תוך שהם מחלישים את מעמדה של ישראל בעולם. מכרסמים בלגיטימיות של העם היהודי לחיות בארץ ישראל".

עוד בוואלה!

לפיד: "אנחנו במשבר הלאומי הגדול בתולדותינו, נתניהו איבד שליטה"

לכתבה המלאה
עמיחי אליהו מצטרף למפלגתו של בן גביר. באדיבות המצולמים
"בכירים במערכות הבטחון פועלים במתכונת 'מרד'". השר אליהו לצד איתמר בן גביר/באדיבות המצולמים

בהמשך, שר המורשת טען כי "אותם אלו שהביאו עלינו את אוסלו עם 'קורבנות השלום', מוכנים לעודד סרבנות; להקריב את הנאמנות של טייסי ישראל; את הכלכלה של מדינת ישראל ואת הביטחון האישי של כל אחד ואחד מאיתנו".

לדבריו, "זו מערכה שלנו כשליחי הציבור, אבל לא פחות מכך זו מערכה שנדרש לשמוע בה את קולו של הציבור. העם היהודי עבר משברים איומים ונוראים ובסופו יצא מחוזק יותר. הימים האלה טוענים אותנו בבהירות מוסרית ובתחושת צדק שבלי ספק יכריעו בסופה של המערכה הזו".

"לכולם ברור שאת ביטול הסכמי אוסלו, נוכל לעשות כשהציבור הימני והאמוני ילבש בגדי מלכות, יגיע לעמדות מפתח, ולא יאפשר לקבוצות אנטי דמוקרטיות לקחת את הדמוקרטיה הישראלית בשבי", הוסיף אליהו.

בסיום דבריו, כתב שר המורשת: "אנחנו בליבו של מאבק לחירות ולעצמאות שלנו מכל הגופים הזרים שמנסים לעצב את דמותה של מדינת ישראל בדמותם כצלמם. ולמרות האתגר אני מאוד אופטימי".

תגובת השר: "מתן היתר לחיילים להפגין נגד ממשלה הוא עידוד למרד"

ההגדרה המקובלת למרד: סירוב להכרה בסמכות. מונח כללי זה מקיף אוסף של התנהגויות, החל מאי ציות אזרחי ועד לניסיונות מאורגנים ואלימים להרוס סמכות מבוססת. סרבנות היא מרד! מתן היתר לחיילים להפגין נגד ממשלה הוא עידוד למרד. הכרזה של טייסי קרב על סירובם להגן על מדינתם היא מרד. ניסיונות אקטיביים להריסת הכלכלה בשילוב מסע דה לגיטימציה מסיבי כנגד ממשלת ישראל מהווים אף הם מעשי מרידה מסוכנים שאת נזקיהן למדינת ישראל מי ישורנה.

קשה לשמוע את זה, זה לא נעים, אבל למציאות הזו הביאו אותנו אנשים חסרי אחריות. למרבה המזל מדובר בתופעות קצה אם בכלל. רוב הקצינים והחיילים שאני מכיר ילחמו למען המדינה הזו בלי שום שאלה. אותם אנחנו צריכים לחזק ובהם אנחנו צריכים להתגאות. אני גאה בעם הזה. וגאה במערכות הביטחון שלנו.
לטובתם ולטובת עתידה של המדינה, אנו מחוייבים כולנו להוקיע בשער בת רבים כל גורם שמסכן את ביטחון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully