וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בבקעה: "עניין של זמן עד שנתפוס את המחבלים"

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 9:48

נמשך המצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע בו נרצחו שתי אחיות די, כשלפי החשד המחבלים נמלטו לצפון השומרון. לפי גורם צבאי, הצבא נמצא בכוננות גבוהה "למצב שיידרש לבצע פשיטה או מרדף". במקביל הוצבו מחסומים מסביב ליריחו ובאזור בנימין במסגרת החיפושים אחר המחבלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בהצהרה סמוך לזירת הפיגוע בבקעת הירדן, 7 באפריל 2023/אלעד מלכה

גורם צבאי מסר היום (ראשון) כי כוחות הביטחון קרובים ללכוד את המחבלים שביצעו את הפיגוע בצפון הבקעה. "זה רק עניין של זמן עד שנניח עליהם את היד", טען. בנוסף אמר כי "יש לא מעט יחידות מיוחדות שנמצאות בכוננות גבוהה למצב שיידרשו לבצע פשיטה או מרדף". במקביל, נבדק חשד שחוליית המחבלים נמלטה לצפון השומרון.

"מרבית הפעילות עברה למישור המודיעיני בניהול חפ"ק מיוחד של השב"כ ופיקוד המרכז", המשיך. "יש התקדמות. יש קצה חוט אבל מוקדם מדי לסגור מעגל. ממתינים לידיעת זהב".

בתוך כך, צה"ל ממשיך להפעיל מחסומים סביב יריחו ובאזור החטיבה המרחבית בנימין, ומבצע בידוקים אקראיים בכלי רכב במסגרת החיפושים אחר המחבלים.

זירת פיגוע ירי בצומת חמרה שבצפון בקעת הירדן ,7 באפריל 2023. מיכאל גלעדי, פלאש 90
זירת הפיגוע בבקעה, ביום שישי/פלאש 90, מיכאל גלעדי

המצוד אחר המחבלים נמשך מאז בוצע הפיגוע בשישי בבוקר בכביש 57 בבקעת הירדן. במהלכו נרצחו שתי אחיות, רינה די בת ה-16 ומאיה די בת ה-20. אימן של השתיים נפצעה אנושות, ועדיין נאבקים על חייה בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully