וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההודעה על חזרה לשגרה: פצצת מרגמה שוגרה מרצועת עזה לעבר ישראל

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 16:02

שעות בודדות לאחר שפיקוד העורף הסיר את ההגבלות ביישובי עוטף עזה, התרעה על שיגור הופעלה ביישומון פיקוד העורף. לאחר מכן דובר צה"ל אישר כי הפצצה נפלה בשטח הרצועה. אין דיווחים על נפגעים או על נזק

תיעוד תקיפת צה"ל בעזה, 7 בפברואר 2023/דובר צה"ל

פצצת מרגמה שוגרה היום (שישי) מרצועת עזה לעבר ישראל, ובעקבותיה הופעלה התרעה ביישומון פיקוד העורף. לאחר מכן דובר צה"ל אישר כי השיגור נפלה בשטח הרצועה, לא דווח על נפגעים או על נזק.

רק לפני כמה שעות הסיר פיקוד העורף את כל ההגבלות ביישובי עוטף עזה, ואישר לתושבים לחזור לשגרה מלאה. זאת, לאחר לילה נוסף שבמהלכו שוגרו לעבר ישראל רקטות רבות, והתושבים הונחו לשהות בקרבת מרחבים מוגנים. עם זאת, הדריכות במערכת הביטחון נשמרת, ודרכי הגישה לגבול רצועת עזה עדיין חסומות. הכוחות בדרום תוגברו, כמו גם בצפון.

הבוקר הודה גורם ביטחוני כי ירי הרקטות מרצועת עזה ומלבנון לעבר ישראל מוכיח כי ההרתעה הישראלית נשחקה. "אם עד עכשיו היה חשש שההרתעה הישראלית נשחקה, ביומיים האחרונים קיבלנו את החותמת לכך, ההפרות הבוטות", אמר הגורם לוואלה והוסיף כי "הפגיעה בריבונות והטרור נרשמו. מדינת ישראל תבחר את העיתוי לגבות מחיר כואב".

הלילה, פתח צה"ל במתקפה בלבנון וברצועת עזה. זאת, בעקבות עשרות הרקטות שנורו לעבר ישראל אתמול. בד בבד, ירי הרקטות לעבר עוטף עזה נמשך גם הלילה, והתושבים הונחו להישאר בקרבת מרחבים מוגנים גם בשעות הבוקר. גם לאחר התקיפות של צה"ל במהלך הלילה, הבוקר שוב הופעלו התרעות בעוטף עזה.

בדרום לבנון תקף צה"ל מטרות של חמאס. בהודעה של דובר צה"ל נכתב כי "צה"ל לא יאפשר לחמאס לפעול מלבנון ורואה במדינת לבנון אחראית לכל אש הנורית משטחה". לפנות בוקר תקפו מטוסי קרב שוב מטרות נוספות של חמאס ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו תוואי של מנהרת טרור היוצאת מאזור בית חאנון ותוואי של מנהרה נוספת היוצאת ממרחב חאן יונס, שנתקפה במהלך מבצע "שומר החומות", מאז זוהו מאמצים לשיקומה. שתי המנהרות לא חצו לשטח ישראל ולא היוו איום על תושבי ישראל. בנוסף, נתקפו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה המשמשים את חמאס בצפון ובמרכז רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully