וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 3 נכווה באורח בינוני-קשה בזמן ביעור חמץ עם אביו

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 12:39

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הילד ואביו נפגעו במקום מוסדר לביעור חמץ. אדם אחר הוסיף חומר בערה לאש, שהתלקחה במהירות ותפסה את בן ה-3. אביו ניסה להשליך אותו אחורה, אך נפגע גם הוא באורח קל. במקביל. שתי שריפות חריגות פרצו באזור בני ברק

בוידאו: שתי שריפות חריגות בערים בני ברק ורמת גן בערב חג הפסח./תיעוד ברשתות חברתיות

ילד בן שלוש נפגע היום (רביעי) באורח בינוני-קשה, ואביו נפצע קל בידי ממדורה לביעור חמץ בראש העין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול ופינה את הילד לבית החולים שיבא תל השומר עם כוויות בדרגה ב' ו-ג' בפלג גופו העליון. מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש באזור ביעור חמץ מוסדר, כשאדם אחר שפך חומר בערה לתוך חבית והגביר את האש, שתפסה את הילד. אביו ניסה להשליך אותו אחורה, ונפגע בעצמו.

פרמדיק מד"א תומר גוסמן סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הילד שהיה בהכרה מלאה עם כוויות קשות בפלג גופו העליון ואת הגבר שסבל מכוויות קלות בגפיים. סיפרו לנו שהם נפצעו במהלך ביעור חמץ ברחוב. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם יציב".

טקס ביעור חמץ לפני חג הפסח, בני ברק 05 באפריל 2023. ראובן קסטרו
טקס ביעור חמץ לפני חג הפסח. היום/ראובן קסטרו
טקס ביעור חמץ לפני חג הפסח, בני ברק 05 באפריל 2023. ראובן קסטרו
טקס ביעור חמץ לפני חג הפסח. היום/ראובן קסטרו

במקביל, פרצו שתי שריפות באזור בני ברק, האחת פרצה במתחם פסולת צמיגים בצפון העיר. השריפה השנייה פרצה במתחם חנויות ברחוב ז'בוטינסקי, צוותי כיבוי והצלה הגיוע לשתי הזירות ומנסים לכבות את האש.

מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אורלי סילבינגר, מסרה: "ביעור חמץ עלול להיות פעולה מסוכנת בשל השימוש באש, שעלולה לצאת משליטה. יש להרחיק ילדים קטנים ממקום ביצוע הגעלת כלים וביעור חמץ. לרוקן את המים מהמכלים לאחר הגעלת הכלים. את ביעור החמץ יש לבצע במיכל סגור או במשטח מתוחם הרחק מעשבים וקוצים העלולים להתלקח. גפרורים ומצתים שומרים במקום גבוה הרחק מהישג ידם של ילדים ומחזירים למקום מיד בתום השימוש בזמן הבישול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully