וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע בקיבוץ מעלה גלבוע: כמה בתים נפגעו מירי, לא דווח על נפגעים

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 22:29

כוחות הביטחון הוזעקו למקום ופתחו בסריקות אחר היורים - שפתחו באש מעבר לגדר ההפרדה. תושבי הקיבוץ הונחו לא לעמוד ליד חלונות הבתים. גדודי חללי אל-אקצא קיבלו אחריות לפיגוע ופרסמו תיעוד של האירוע לכאורה

תיעוד ניסיון הפיגוע בגלבוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חשד לניסיון פיגוע אירע הערב (שני) בקיבוץ מעלה גלבוע שבקו התפר. לאחר סריקות של כוחות הביטחון ביישוב, זוהו פגיעות ירי בכמה בתים. לא דווח על נפגעים ותושבי הקיבוץ הונחו לא לעמוד ליד החלונות. לוחמי צה"ל הוזעקו למקום ופתחו בסריקות אחר חשודים בירי.

גדודי חללי אל-אקצא קיבלו אחריות לירי שבוצע מעבר לגדר ההפרדה. בתיעוד האירוע לכאורה שפורסם על ידם נראים אלמונים פותחים באש לעבר הקיבוץ.

תיעוד ניסיון פיגוע הירי בגלבוע. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לא דווח על נפגעים. תיעוד ניסיון פיגוע הירי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

לפני כמה ימים נורה למוות סמוך לרחבת הר הבית בירושלים מחמד ח'אלד אל-עציבי, בן ה-26, מהיישוב הבדואי חורה שבנגב. במשטרה טוענים כי אל-עציבי ניסה לחטוף נשק מלוחם מג"ב ואף הצליח לירות באמצעותו לעבר שתי שוטרות. אלא שעדי ראייה ומשפחתו של הצעיר, סטודנט לרפואה, טוענים כי המשטרה משקרת. על אף שהמקום מרושת במצלמות, במשטרה טוענים כי לא קיים תיעוד מהירי.

באותו יום, חייל כבן 20 נפצע קשה ושני חיילים נוספים נפצעו בינוני וקל בפיגוע דריסה שהתרחש בצומת בית אומר הסמוך לגוש עציון. המחבל נורה למוות על ידי לוחמי צה"ל. צוות מד"א, יחד עם כוח רפואי של צה"ל, העניקו לפצועים סיוע רפואי ופינו אותם לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים. לפי הפלסטינים, המחבל הוא איש מנגנוני הביטחון של הרשות.

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully