וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה סמוך לגוש עציון: חייל בן 20 נפצע קשה, המחבל נורה ונוטרל

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 23:51

רכב פלסטיני דרס שלושה לוחמים בצומת בית אומר, ופצע אחד מהם באורח קשה ושניים בינוני וקל. המחבל נורה ונוטרל בזירה. בדובר צה"ל אימתו את הרקע לתקרית, ואישרו כי מדובר בלוחמים שפעלו להגנת הצירים במקום

חשד לניסיון פיגוע דריסה בגוש עציון, שניים נפגעו - המחבל נורה/ללא

חייל כבן 20 נפצע קשה ושני חיילים נוספים נפצעו בינוני וקל בפיגוע דריסה שהתרחש הערב (שבת) בצומת בית אומר הסמוך לגוש עציון. המחבל נורה ונוטרל בזירה. צוות מד"א יחד עם כוח רפואי של צה"ל העניקו לפצועים סיוע רפואי ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים. לפי הפלסטינים, המחבל הוא איש מנגנוני הביטחון של הרשות.

פארמדיקים של מד"א אריאל רבי אולי גרטנר שטיפלו בפצועים סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שלושה צעירים כבני 20 שוכבים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בשיתוף כוח רפואה של צה"ל לבתי החולים כשמצבם קשה, בינוני וקל".

מדובר צה"ל נמסר: "שלושה לוחמי צה"ל נפצעו בפיגוע הדריסה בסמוך לבית אומר, לוחם נוסף נטרל את המחבל. הפצועים פונו לבית חולים, משפחותיהם עודכנו. דובר צה"ל שב ומבקש שלא להפיץ תיעוד מהאירוע או את זהותם של הנפגעים".

חשד לניסיון פיגוע דריסה בגוש עציון, שניים נפגעו - המחבל נורה 01 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
פיגוע דריסה ליד גוש עציון, שלושה חיילים נפצעו/אתר רשמי, ללא

במהלך הלילה שוטרים ירו למוות במחבל שחטף נשק לשוטר ופתח עמו באש בעיר העתיקה בירושלים. מנגד, עדי ראייה טענו כי השוטרים שירו למוות במוחמד אל-עציבי, בן ה-26 מחורה, עשו זאת ללא סיבה מוצדקת ומטווח קצר. המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת האירוע, ובחברה הערבית הכריזו מחר על יום שביתה כללית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully