וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "בימים האחרונים אנו פועלים מעבר לגבולותינו נגד משטרים תומכי טרור"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 19:49

ברקע התקיפות האחרונות בסוריה, רה"מ אמר כי בימים האחרונים כוחות הביטחון פועלים מעבר לגבולות ישראל נגד משטרים הרוצים בהשמדתה. מוקדם יותר צה"ל אישר כי הכטמ"ם שהופל אתמול בצפון - ככל הנראה איראני. בד בבד, כלי תקשורת סורים דיווחו אתמול על פיצוץ שאירע בדמשק

תיעוד מתקיפה באזור חומס/תיעוד מתקיפה באזור חומס

ברקע התקיפות האחרונות בסוריה, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) כי בימים האחרונים כוחות הביטחון פועלים מעבר לגבולות ישראל נגד משטרים תומכי טרור. "ביממה האחרונה כוחותינו נלחמו במחבלים בלבה של שכם, יירטנו שתי כטב"מים, ואתם יודעים היטב שבימים האחרונים אנחנו פועלים מעבר לגבולותינו נגד משטרים שתומכים בטרור וזוממים את השמדתנו", אמר.

מוקדם יותר היום צה"ל אישר כי הכטמ"ם שהופל אתמול בצפון - ככל הנראה איראני. שברי כלי הטיס נאספו והאירוע נמצא בהמשך תחקור. הכלי חדר מסוריה לשטח ישראל ולפי ההודעה שפרסם דובר צה"ל בנושא, כלי הטיס "הופל בשטח פתוח ולא היווה סכנה בשום שלב". כמו כן, בהודעה צויין כי לפי המדיניות הנהוגה - לא הופעלה התרעה בשטח.

נתניהו: "מצפה מהרמטכ"ל להיאבק בסרבנות ומהמפכ"ל לאכוף את החוק"
19.3.23. רוני כנפו
"פועלים מחוץ לגבולותינו". נתניהו/רוני כנפו

כלי התקשורת הסורים דיווחו אתמול על פיצוץ שאירע בנמל התעופה בדמשק. תחילה, נטען כי מדובר בתקיפה ישראלית, אם כי כעבור זמן מה - דווח שמקור הפיצוץ הוא בכלל במטען שהתפוצץ במקום. שרשרת האירועים הזו מתרחשת לאחר שלוש תקיפות בשטח סוריה בארבעת הימים האחרונים, שכולן יוחסו האחרונה לחיל האוויר הישראלי.

בד בבד, מוקדם יותר היום מטוס קרב של חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מזוהה מעל שמי רצועת עזה. הכלי זוהה בשמי הרצועה והיה במעקב של יחידת הבקרה של חיל האוויר עד ליירוטו. בצה"ל מסרו כי הכלי לא חצה לשטח מדינת ישראל ולא היווה איום בשום שלב.

בחודשים האחרונים התגברו התקיפות שיוחסו לחיל האוויר בסוריה, ואלו מתמקדות בנמלי תעופה שדרכם עובר נשק איראני מתקדם. מקורות מערביים אמרו כי טהראן ניצלה את רעידת האדמה ההרסנית שהכתה באזור בפברואר כדי להגביר את משלוחיה דרך שדות תעופה אזרחיים בסוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully