וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט לצד נתניהו: "צריכים להציג למול האויב חזית אחידה"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 21:36

שר הביטחון התייצב לצידו של ראש הממשלה ואמר כי במיוחד בעת הזו יש להיות מאוחדים אל מול האויב. "אנחנו רואים מאמצים לפגוע בנו במקומות חדשים שלא ראינו בשנים האחרונות", הסביר גלנט. "כדורי האויב לא מבחינים בין מי שבא מהעיר או מהכפר - כולם אותו דבר"

דברי שר הביטחון יואב גלנו בהרמת כוסית ביחידת עוקץ/אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט אמר אמר היום (שני) כי על ישראל להציג מול האויב חזית אחידה. "כדורי האויב לא מבחינים בין מי שבא מהעיר או מהכפר, מההר או מהעמק - כולם אותו דבר בשדה הקרב", אמר גלנט. "אנחנו צריכים להיות מאוחדים אל מול האויב. הדברים האלה רלוונטים במיוחד בעת הזאת, כשאנחנו רואים מאמצים לפגוע בנו במקומות חדשים שלא ראינו בשנים האחרונות".

"יש לנו צבא חזק ואיכותי, שפועל יום ולילה בכל הגזרות", המשיך גלנט. "האיומים נגדנו הם איומים גדולים, הם מגיעים ממקור אחד - איראן, ששולחת את זרועות התמנון לעזה, לסוריה, ללבנון, ליהודה ושומרון ואפילו מנסה לגייס אליה אזרחים מתוך שטח ישראל".

בד בבד, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לסרבנות בצה"ל על רקע קידום המהפכה המשפטית ואמר כי "מדינת ישראל לא יכולה להתקיים בלי כוח המגן שלה, וצה"ל לא יכול להתקיים ללא היררכית פיקוד ברורה ואיתנה כפלדה. יש לנו את זה, יחד אנחנו עומדים ויחד אנחנו גם ננצח".

יואב גלנט. משרד הביטחון
מתייצב לצד נתניהו. גלנט/משרד הביטחון

מוקדם יותר היום גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו כי נתניהו דוחה את ההחלטה בעניין פיטורי גלנט בשל המצב הביטחוני. הם הוסיפו כי ראש הממשלה "יידרש לכך בהמשך". נתניהו פיטר את השר מתפקידו ביום ראשון שעבר לאחר שקרא לעצור את החקיקה של המפכה המשפטית, אולם מאז טרם נשלח מכתב רשמי בעניין, והפיטורים לא נכנסו לתוקף.

בנאום שהביא לפיטוריו, התייחס גלנט גם לאיומים הביטחוניים שבפניהם ניצבת ישראל, ובראשם התקרבותה של איראן לפיתוח נשק גרעיני. הוא קשר את האיומים לקולות הסרבנות ברקע המחאה נגד המהפכה המשפטית, וכינה אותם כ"סכנה מוחשית לביטחון המדינה".

בעקבות הצהרתו של גלנט, אותה נשא בשעה שראש הממשלה שהה בביקור מדיני בבריטניה, פיטר אותו נתניהו מתפקידו. הצעד הנמהר יצר זעם בקרב רבים, שיצאו להפגין באופן ספונטני כבר באותו הערב של ההודעה. בעקבות המחאה הרחבה הודיע נתניהו כי הוא משהה את החקיקה של המהפכה המשפטית, אולם לא התייחס מעולם לפיטורים של השר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully